Hallo meiden , Ik wil ff mn hart luchten. Ik ben nu 15 weken zwanger , en mn lichaam is al zoooooo veranderd Mn borsten zijn ineens 5 maten groter , ik had hele mooie ronde niet - hangende borsten , en ze hangen nu gewoon ! Ik heb enorme tepels , en ze doen ontzettend zeer. Ik kan geen enkele bh meer aan , en mn borsten floepen er gewoon uit. Ik heb een ''hangbuik'' en ik vind het nog net niet een ''ik ben zwanger'' buikje , En ik heb striemen op mn heupen en onderrug. Ik vind zwanger zijn heel leuk , en ben ook echt blij met onze baby in aantocht , Maar ik moet hier wel allemaal aan wennen hoor.. Kijk , het lichaam dat ik had toen ik 16/17 was krijg ik nooit meer , Maar dit is allemaal nieuw.. ik vind het soms wel vreemd.. Soms denk ik ook echt JEZUS WAT BEN IK LELIJK ! Is er iemand die dit ook heeft , en hoe ga je er mee om ?
Tja....heel herkenbaar! Maar misschien als je straks een beetje meer buik krijgt en iedereen duidelijk ziet/weet waarom je zo opgeblazen bent, kijk je ook vaker in de spiegel met het idee; ik zie er zwanger uit, mooi! Al moet ik zeggen dat ik er voor mijn gevoel soms meer als een zeekoe uitzie , het gaat gelijk op met mijn humeur. Zelfs terwijl mensen zeggen dat ik zo'n mooi buikje heb en alleen op mijn buik aankom, uuuhm ik weet wel beter.... Maar als ik me goed voel en leuk aankleed en opmaak, dan ziet het er al beter uit. Ik denk dat we niet onder deze gevoelens uitkomen, zeker niet met al die hormonen. En je bent nog jong, het zal allemaal wel goedkomen na de zwangerschap. Sterkte meid!
ken het gevoel hoor. nu heb ik van mezelf ook al een buik(je) en is mijn tweede. als ik sta dan ben ik al echt zwanger als ik wat straks aan doe helemaal. maar zodra ik ga zitten pff ....... moet ook echt niet naar me kijken momenteel zonder kleren want daar owrde je helemaal depri van. dus idd lekker jezlef mooie kleren aandoen en optutten. dan voel je je vaak al een stuk beter en zie je je er een stuk mooier uit voor jezelf. en zoals hiervoor ookal gezegd je bent nog jong hoor. nog tijd zat om er wat aan te doen weer na de zwangerschap en wie weet hoor je tot de gelukkigen waarbij het zo ineens weer weg is. (ik jammer genoeg niet hahha)