Als ik na 7 uur drink dan moet ik vaak rond 3 uur piesen Doe ik dan niet dan red ik het vaak net tot 7 uur
In princiepe nooit. Tenzij ik wakker word en langer dan een uur wakker lig of eruit moet voor 1 van de kinderen.
Toen ik nog niet zwanger was 2 keer als ik niets dronk, vaker als ik voor ik ging slapen wel wat dronk. Ik heb een hele gevoelige blaas, overdag moet ik ieder uur plassen dus ik vind het al heel wat dat ik er 's nachts zomaar 3 tot 4 uur tussen kan laten Nu ik zwanger ben moet ik nóg vaker dan normaal dus nu is 4 of 5 keer naar de wc lopen 's nachts geen uitzondering. Of ik wel of niets iets drink 's avonds maakt geen verschil.
Ik heb nooit ingevuld ik hoef er nooit uit in de nacht nu ik weer zwanger ben word ik wel vroeg in de ochtend wakker omdat ik moet. Denk aan 5 of 6 uur dan blijf ik er ook uit. En ik kan zeggen dat vind ik al vervelend.
Nooit, alleen als mijn dochter wakker word. Zelfs daar word ik niet eens wakker van (vriend wel altijd) dus die gaat er altijd uit en ik slaap gewoon door. Mocht ik toch wakker worden door dochter (wat bijna nooit voorkomt) ga ik wel plassen.
Toen ik nog een hele pot thee dronk van half 10 tot 11 in de avond moest ik er wel 1 keer uit in de nacht. Maar nu ik dat niet meer doe hoef ik er niet meer uit.