Hoe vaak moet jij 's nachts uit je bed om te plassen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 17 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak moet jij 's nachts plassen?

1. Nooit

2. 1 keer

3. 2 keer

4. Vaker dan twee keer/anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.001
    113
    Vrouw
    Nooit, tenzij ik wakker word van een van de kinderen of een mug oid dan moet ik wel gelijk naar het toilet. Maar uit mezelf wakker worden omdat ik moet plassen, nee dat gelukkig niet (zwangerschappen wel uitgezonderd ;) ).

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Normaal niet. En als ik al wakker word en moet plassen houd ik het op tot smorgens.
    Nu ik zwanger bent gaat dat een beetje lastig ;) kleine vind me blaas als die vol is een mooie boxbal. Minimaal 1x eruit om te plassen.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Minimaal 2 x, en dan drink ik bewust 's avonds al vrijwel niets meer ;)

4. nono

nono Niet meer actief

Vrijwel nooit of ik moet veel gedronken hebben..

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Nooit gelukkig, want dat zou voor mij einde nacht betekenen. Ik zou echt klaarwakker zijn.

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Meestal niet, heel soms 1 keer.

7. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nooit. Je kunt dat heel goed trainen. Ik heb dat altijd gedaan en zelfs als ik hoogzwanger ben ga ik hoogstens 2 keer per nacht. Buiten zwangerschappen nooit. Tenzij ik echt nog 3 glazen thee heb gedronken voormik naar bed ga. Maar dan zit ie ook echt vol.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Niet zwanger/lacterend eigenlijk nooit. Als ik bv geef, voornamelijk wanneer ik een nachtvoeding ga geven, dus als ik wakker word van de kleine man.

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Ik moest jaren en jaren 3-5 keer per nacht naar het toilet 's nachts (overdag ook heel erg vaak). Als ik pech had, zat ik soms met vreselijke pjinen zo'n 15 minuten op het toilet. Vreselijk was dat al die gebroken nachten.
    Totdat ik na de keizersnede van mijn dochter in 2014 een katheter kreeg die 2,5 dag bleef zitten. Sindsdien kan ik weer gewoon plassen en niet meer dunne straaltjes of druppeltjes met pauzes tussendoor. Hehe, gewoon echt leegplassen.
    Ik denk dat er misschien een vernauwing of zo heeft gezeten.
    Nu hoef ik 's nachts er maximaal 1 keer uit. Veel beter voor mijn nachtrust.

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Nooit. Misschien eens in de drie maanden wel een keer. Heel sporadisch dus.

Ik plas altijd goed voordat ik naar bed ga. En als ik uit bed kom plas ik ook direct even.

Pffff als ik mijn moeder hoor, die moet wel een keer of 6 plassen 's nachts. Dat zou ik niet trekken. Dan kom je toch niet aan je rust..

11. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iig. vaak zo vaak dat baby wakker wordt om te drinken. In de praktijk meestal 2 keer. Soms meer, maar dat komt omdat ik een hyperactieve blaas heb door mijn laatste bevalling en bronchitis wat ik al 1 jaar heb inmiddels. Ligt ook aan de hoeveelheid cafeïne die ik gedronken heb.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Tot 14 weken echt elk uur. Ik was er doodmoe door, sliep gewoon amper. Nu nog maar 1 keer gelukkig.

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

14. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Zelden. Middenin de nacht nooit, maar ik word wel eens een half uur eerder wakker omdat ik moet. Maar kan het dan ook nog wel even ophouden als ik lekker lig.

Ik moet wel altijd plassen meteen voordat ik naar bed ga, anders lig ik in bed te wiebelen, omdat ik dan denk dat ik toch moet of anders er wel wakker van word. Gek he.
    Ik kan echt niet slapen als ik niet naar de wc ben geweest, ook als ik een half uur daarvoor ook al op de wc zat. Maf.;)

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    M.u.v. toen ik zwanger was, hoef ik er 's nachts niet meer uit.

16. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Minimaal 1 x, als ik een paar dagen aan het lijnen ben dan veel vaker. Maar als ik echt moe ben dan hoef ik niet gelukkig. Ik heb altijd wel een aantal slechte nachten achter elkaar, ligt volgens mij aan mijn cyclus en stressfactoren.

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik heb veel dagen dat het meer dan 2 x is, maar ik gebruik plastabletten dus een eerlijk beeld hiervoor ben ik niet.. ligt aan gebruik tabletten en het tijdstip hiervan of ik s nachts 1 ,2 of vaker naar het toilet moet

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Normaal echt bijna nooit.
    Sinds de zwangerschap (nog voor nod) elke nacht tussen 4-5 uur wakker om te plassen.
    Mijn wekker gaat doordeweeks om 6 uur dus baal dan ook wel flink als ik tussendoor wakker wordt om te plassen..

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Nu ik zwanger ben minimaal 1x per nacht 😱 pff
    En elke nacht ook gewoon..😂

20. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

0 of 1 keer. Toen ik zwanger was om de 2 uur.

Deel Deze Pagina