Dat mag altijd tijdens het Inloopspreekuur? ? Ik heb nog niet gehoord of gelezen of we dat hier ook hebben. Valt dat rond de openingstijden van de consulten of is dat daar een hele andere dag?
Hier 1,2,3,4,6,8/9,11,14 en de volgende met 18 mnd precies. Je kon hier wel gewoon elke week/maand langs komen om te wegen en meten, maar vond ik niet nodig.
Bij ons is het elke dinsdag en donderdag middag wegen en meten. Dit is buiten de reguliere afspraken.
Hier is normaal: 1, 2, 3, 4,5 maand, 6 maand, 7,5 maand, 9 mnd, 11 mnd, 14 mnd. Dus elke maand het eerste jaar? Da's iig geen gemiddeld schema!
Hier met ca 4 weken, 8 weken, 3 mnd, 4 mnd, 6 mnd, 7,5 mnd, 9 mnd, 11 mnd, 14 mnd en de volgende afspraak is pas als ze ca 2 jaar is. Eigenlijk stond er met 18 mnd nog een afspraak, maar dit was niet nodig omdat alles goed gaat. In het begin ben ik vaak naar het weeguurtje gegaan (is hier 1 x per week), omdat ze niet zo goed groeide en ik soms wat vragen had. Nu ga ik tussendoor niet meer, maar het is wel een fijne idee dat ik daar terecht kan, mocht `t nodig zijn.
Met een maand, twee maanden, drie maanden, vier maanden, zes maanden, negen maanden, een jaar en 14 maanden
Hier is het standaard met 1,2,3,4,6,11,14 mnd en volgens mij moet ik nu met 18 mnd weer heen. Wij zijn met onze dochter wel nog extra geweest omdat ze niet wilde drinken. Maar dat is niet standaard.