Hier nog geen kindjes maar hier in België word dat volgens mij niet gedaan buiten op 5 december-avond.
elke dag. de ene keer een cadeautje de andere keer wat lekkers. Vroeger mochten we ook elke dag onze schoen zetten thuis.
2x per week. Zaterdag en woensdag. En dan op zaterdag een cadeautje en op woensdag wat lekkers erin. En we vieren Sint op 2 december, dan komen de grotere cadeaus.
Ik heb 1x per week gestemd. Hoewel dat niet helemaal klopt, want mijn dochter is nog geen jaar oud en snapt dus nog geen snars van sinterklaas. We zetten haar schoen niet. (Hoogstens bij de Appie, omdat we dan zelf niet hoeven te vullen! Blijven nederlanders he! ) Ik had er gisteren een discussie over met manlief. Hij vindt dat ze later alleen op de dag van de intocht haar schoen mag zetten, want zo deden ze dat vroeger bij hem thuis. Ik vind dat ze straks elke zaterdag- en woensdagavond haar schoen mag zetten, want zo deden we dat vroeger bij mij thuis. We konden het niet eens worden. Dus ik denk dat het compromis 1x per week gaan worden. Ach lekker boeiend, weet je hoe lang het nog duurt voor we een oplossing voor dit "probleem" moeten vinden?!
Hier nog niet van toepassing, ze is nog een beetje jong maar vond het wel leuk de wisselende reacties te lezen heb gestemd op ; elke dag Van mij mag ze haar schoentje elke dag zetten, maar hoe vaak ik er iets in doe ? ik denk 1x tot 5dec, en dan de 2e keer zit er dus ''het grote cadeau'' in af en toe misschien een klein snoepje
3x totaal denk ik.. Eigenlijk nog niet over nagedacht maar wij hebben 3schoencadeautjes gekocht, vandaar. Ook mag ze bij opa en oma nog een schoentje zetten. Ze zal er toch weinig van begrijpen, ze vindt de hele happening er om heen wel leuk... Volgend jaar zal ze t wel wat meer begrijpen en dan denk ik dat mijn man en ik maar even moeten overleggen hoevaak ze haar schoentje kag zetten. Elke dag vind ik in elk geval onzin...