Hoevaak gaan jullie met je kind(jes) naar een binnenspeeltuin (ballorig oid)? Ik ben vorige week voor het eerst geweest en ze vond het geweldig! Nu kost een jaarabonnement evenveel per maand als 1X een kaartje kopen dus dat heb je er al snel uit denk ik.
Ik heb een abbo voor mijn zoontje en het is echt een daverend succes. Soms ga ik eens per maand de andere keer elke week. Het is een succes omdat zoonlief het geweldig vindt, er altijd een mogelijkheid is om even te ravotten als het weer niet mee zit, ik het geld er zo uit had gehaald en het ook niet lullig voelt als we zo weer weg zijn om welke reden dan ook. Ik zeg doen!
Hier hebben we een monkey town en daar hebben we een peuterkaart voor hem. 11x toegang in de ochtend voor een bepaalde prijs. Hier gaan we regelmatig, soms wekelijks en soms wat minder. Ik drink er graag een bakje koffie met een vriendin, kids spelen en wij even bijkletsen terwijl kids zichzelf moe maken. Beide blij..
Mijn ouders gaan op hun wekelijkse oppasdag bijna altijd, dus mijn zoontje komt er heel vaak. Wijzelf daardoor weer iets minder, maar anders zouden we denk ik toch wel eens per maand of zo gaan, monkeytown zit hier nl erg vlakbij.
Nog nooit geweest, onze meid wordt in maart zes. We gaan in de vakantie wel eens naar de dierentuin of een of ander park met dieren/sprookjes en speelgelegenheid. Zo'n binnenspeeltuin trekt me ook helemaal niet, als ik eerlijk ben. Een park in de buitenlucht vind ik leuker.
Hier ook zelden. Mijn zoon trekt die drukte totaal niet. Op een rustige peuterochtend gaat t nog, maar dan moet ik meestal werken of mijn vriend heeft de auto mee waardoor we er niet kunnen komen.
Euh...nooit? Er zit er hier één heel vlakbij maar ik vind het weinig bijzonders wat ik op de foto zie en daarnaast vooral heel erg duur. Dan ga ik liever naar een gewone speeltuin.
Zijn 1x in een grote ballorig geweest en 3x in een soortgelijk iets, zou wel vaker willen maar alleen ga ik niet zo snel en in het weekend komt het er vaak niet van...
Hmm wij gaan zelden eigenlijk... Altijd wel wat dat gedaan moet worden in het weekend. Maar als je de tijd hebt en het leuk vind zou ik het gewoon lekker doen
NU 2 keer geweest met ons meisje. Zit hier wel wat in de buurt. Maar die hebben geen abbo`s ofzo. Dus ben ik zo 10 euro kwijt en dan ben ik alleen nog maar binnen.
Heel af en toe... M'n zoontje vind het wel super leuk dus wat hem betreft zou het vast en zeker vaker mogen zijn
1x in de 2 of 3 maanden gaat de kleine met mn zusje, vind het helemaal geweldig. Alleen is het geen ballorig, maar een wat kleiner binnenspeelplaats in een kleine stad dus valt de drukte best mee. Behalve op de zaterdag dan is het wel druk. Zij gaan dan samen doordeweeks, dit is hun vaste gezamenlijke uitstapje en de kleine kijkt er elke keer heel erg naar uit.
Elke maand wel een keertje, hebben ook een abbo. Met mijn jongste ga ik wel eens vaker, maar dan naar peuterochtendje.
Als zoontje echt stuitrrballen heeft gegeten en het echt geen lekker weer is. Nu dochter er is zijn we 1 keer geweest met papa en dan zaten we om en om bij dochter. Alleen gaan is niet handig. Komt wel weer als dochter wat groter is
Als we er één écht dichtbij hadden gehad zou ik wel 2x in de maand gaan met onze jongste (op peuter ochtenden dus- anders vind ik het zelf te druk) . Maar ik moet er 20 minuten voor rijden en doe die moeite er dus niet voor. Ze vinden het hier wel beiden helemaal geweldig . Op vakantie (Landal) zijn ze er iedere dag wel te vinden . En liefst meermalen hihi - ook al zijn dat maar mini-speeltuinen vergeleken met ballorig etc.
Wij zijn er nog nooit geweest. Ben veel liever buiten met haar in de speeltuin. En bij slecht weer doen we een regenjas en laarzen aan. Heerlijk! :-D