hoe vaak naar binnenspeeltuin?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Emm27, Dec 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Tot nu toe twee keer geweest. Vind het wel leuk voor een keertje, maar om nu meerdere keren per maand te gaan... Nee, ga liever naar wildpark met allerlei dieren.

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,809
    4,192
    113
    Toen de oudste nog niet naar school ging ging ik vrji regelmatig met een vriendin en haar zoon op woensdagochtend, Nu toch wat minder vaak. Misschien 4 a 5x in een jaar. Een abbo vind ik niet aantrekkelijk, in de zomermaanden komen we er nl nooit dus dan gooi ik maanden lang geld weg. De binnenspeeltuin zit hier overigens op nog geen 5 minuten loopafstand

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Eigenlijk alleen als we naar de dierentuin gaan, eens in de 2 maanden. Daar zit een hele leuke, grote binnenspeeltuin bij. Is ook voor mij heel erg leuk :D

Hier dichterbij zit cowboys en indianen speelreservaat, maar dat vinden we 3x niks.

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Hier zijn we een paar keer geweest, alleen in de maanden dat de buitenspeeltuin gesloten is.

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Toen ze peuter was, ging ik wel vaker. In de wintermaanden, eens per maand ofzo en meestal nog in de vakanties. Ze ging 3 ochtenden naar de psz en verder verveelde ze zich best snel, dus dan was dat af en toe wel handig. Overigens was ze meestal wel na een uur ofzo weer klaar ermee ;)
    Nu ze naar school gaat, kom ik er eigenlijk vrijwel nooit meer. Ze kan zich sowieso beter vermaken, er komen natuurlijk vaker vriendinnetjes spelen, dus het is eigenlijk nooit meer zo 'nodig'.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,071
    3,863
    113
    2 x per jaar ofzo. Dat vind ik ook wel genoeg, ik vind er zelf echt geen mallemoer aan, ga liever naar een buitenspeeltuin.
    Overigens hebben we wel 2 jaar een abonnement gehad op een dierentuin met een grote binnenspeeltuin, maar daar was het lekker licht binnen en zijn de speelmogelijkheden (meer klimmen, klauteren, water en zand) anders.
    Mijn kinderen vinden het zelf wel leuk hoor, die binnenspeeltuinen, dus zo eens in de zoveel maanden zet ik me ertoe om daar heen te gaan. Leesvoer mee en het liefst op een studiedag, zodat het aardig rustig is.

7. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    we zijn 1x bij Joepies in Breda geweest dat vond ik ( en Sanne gelukkig ook ) niets.. lawaai druk vies overprikkeling..
    Pas naar kids wonderland geweest dat is wat rustiger ogend ook wat ruimer opgezet en gewoon wat prettiger materialen enzo. Daar gaan we denk ik nog wel eens heen. Maar verder gaan we zo vaak mogelijk naar het speelbos hier in de buurt of lekker naar een buitenspeeltuin of kinderboerderij. Vind ik en Sanne veel leuker.

Share This Page