Goede winterschoenen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ratatosk, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat zijn nou goede winterschoenen? Ikzelf draag meestal goedkope bocht waar het water door naar binnenloopt wanneer ik in een plas sta. Ik wil dat mijn zoontje daar geen last van heeft, maar welke moet ik nou hebben? Het liefst niet met veters want hij is net zo trots dat hij zelf zijn klittebandschoenen aan krijgt.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

in de winter leuke laarsjes en snowboots voor als het heeeeel koud wordt!

hier bij schoenenreus vandaan.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier ook leren laarsjes en snowboots voor de sneeuw.
    Die snowboots zijn niet waterdicht trouwens.
    De leren laarsjes wel.

Nou heb jij natuurlijk een zoontje dus laarsjes staat wat vreemd :)

Maar toen A. Nog heel klein was maar wel al kon lopen gingen we op vakantie naar Oostenrijk. In de winter dus.
    En ze had maat 15-16... Nou in die maat kun je dus geen snowboots kopen.
    Aldus de meneer van de schoenenwinkel lopen kinderen met die schoenmaat nou eenmaal over het algemeen niet door de sneeuw maar zitten ze in de kinderwagen.
    Uiteindelijk paar stevige leren schoenen tot boven de enkel gekocht.
    En ze had minstens zulke warme voeten als wij.

Dus ik zou denken.. Dat dat voor jongetjes in NL ook best warm genoeg zou moeten zijn.

4. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier waterdichte schoenen van Ecco, kan ze lekker mee door de sneeuw banjeren zonder dat ze natte voeten krijgt, en toch zweten ze niet. Ideaal :)

5. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Leren schoenen kopen en dan inspuiten? En dan iedere maand even opnieuw inspuiten. Verder heeft mijn dochter regenlaarzen en snowboots.

Het is nu overal sale, dus je kunt voor weinig geld goede leren schoenen kopen. Welke maat heeft hij?

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    wij hebben goede wandelschoenen met Goretex, die zijn dus gewoon waterdicht, goede ruwe zool waarmee je wat minder snel uitglijdt en ze kunnen tegen een flinke stoot (zoals remmen met de neuzen van je schoenen ipv de remmen van je fiets te gebruiken)

7. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pluk waar heb je die gekocht?

Ik heb veterschoenen met ritsje en bontje erin van van haren, kunststof helaas en dus zweterig, maar kon niets beters vinden (met de energie die ik had).

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ik heb voor J. ipv snowboots ook goede wandelschoenen gekocht, met het 'broertje' van Goretex, heb ze getest en ze zijn ook waterdicht. Ik heb ze via MP gekocht. Zijn wel met veters.

Verder ben ik gewoon naar een goede schoenenwinkel gegaan voor schoenen voor 'het gewone dagelijkse leven'. Daarmee is het dus niet de bedoeling dat ze in een plas gaat staan, in ieder geval niet expres; daarvoor heeft ze regenlaarzen. Maar een beetje water met spelen of wat regen kunnen ze wel hebben.

Deel Deze Pagina