Hoe vaak naar buiten met je dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mienemuisje, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.135
    113
    Happyland
    Ik sleep haar overal mee naartoe. Ze slaapt alleen in de middag en kan ook zonder of later naar bed.
    We zijn dus heel veel weg!

2. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    1 x per dag voor 1,5 a 2 uur. Heel soms een tweede keer, maar meestal niet :p

3. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    N.a.v. jullie antwoorden voel ik me een stuk minder slecht :p
    Vandaag zijn we na de luch naar een verderop gelegen AH gewandeld. Daarna even naar de Hema en Zeeman voor wat kleine dingentjes. En ze heeft zowaar een stukje gelopen!

4. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Even correctie hoor, ik mag niet overdrijven :p
    Het is 3 km retour ;)
    Was aan het wandelen vanmiddag en bedacht me ineens dat ik hier had gelogen haha!

5. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    In de ochtend altijd. Elke dag een stuk lopen. Sinds zoonlief kan lopen wil hij niet anders meer ;).
    Als hij bij de gastouder is gaan ze in de ochtend ook altijd naar buiten. Mits het hard regent, dan niet.
    Na zijn middagslaapje gaan we nog een keer, dan vaak een iets kleiner blokje. Of soms pakken we de fiets en gaan we dan ergens naar toe.
    In ieder geval 2x buiten voor langere tijd.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Tig keer per dag. Als ik vrij ben:
    - sowieso 4x heen en weer naar school
    - wandelingetje naar de winkels
    - soms nog ergens koffiedrinken bij een vriendin of oma
    - vaak 's middag na schooltijd nog even naar de speeltuin of markt met de oudste kinderen

Er wordt wat afgesjouwd met dat kind. Hij kan ongeveer een kilometer wel zelf lopen, maar ik heb wel altijd de buggy mee voor als hij moe wordt of gaat lopen klieren. Het is ook nogal een stuiterbal, dus die wandelingetjes/fietstochtjes zijn ook wel nodig om hem een beetje uit te putten voor zijn middagslaapje, haha.

7. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier ook zeker 1x/dag.
    Naar de winkel, wandelen, op visite, ... Altijd wel een reden om even buiten te komen :D. Tenzij het echt heel de dag regent, dan slaan we soms wel eens over!

Deel Deze Pagina