Elke dag 's ochtends en 's avonds. 's avonds ook amitriptiline tegen de pijn. Op dagen met veel last 's middags ook paracetamol en dan neem ik er nog ibuprofen bij.
Paracetamol nooit eigenlijk.. maar wel regelmatig ibuprofen.. heb het altijd bij voor de zekerheid, maar gebruik het ook wel minstens een keer per week ivm hoofdpijnen of als ik bang ben dat ik misschien een migraine aanval krijg.
Gelukkig zelden, heel soms als ik veel stress heb en niet kan slapen. Het zal wel tussen de oren zitten, maar ik word er rustiger en slaperiger van.
Nee dit denk ik dus ook. Ik neem het ook af en toe op zulke momenten. Niet snel maar ik Heb toevallig nu een slechte periode en na 3 weken 3,5 uur slaap was ik er wel klaar mee. Sliep inderdaad een nacht gelijk wat beter en was redelijk uitgerust. Geen regelmaat verder. Ik heb zelden hoofdpijn gelukkig. Heel soms bij extreme buikpijn rond menstruatie. Oh en ik ben het afgelopen jaar een paar meer heel hard door mijn rug gegaan. Toen kreeg ik alle keren diclofenac.
Ik slik heel makkelijk. Momenteel wel heel veel maar dat is op advies van de neuroloog. Maar als ik ergens pijn heb schuif ik ze makkelijk naar binnen hoor. Ook niet snel last van mijn maag ofzo.
Maandelijks, sowieso als ik ongesteld ben en buik/rugpijn heb en zwaardere pijnstillers als ik migraine heb. Ik heb er geen zin in mezelf onnodig ellendig te voelen.
Bijna nooit, alleen als ik hoofdpijn heb of echt ziek ben. Oh, en na mijn knip toen. Damn.. Oh en oorontsteking. Maar voor de rest nooit! Tot een jaar of twee geleden nam ik echt nooit iets. Maar nu ik een kind heb en wel MOET functioneren. Is het vaak mijn redding.
Normaal iedere maand minimaal 5-6 dagen en dan 8x500mg in totaal. In slechte periodes slik ik sinds weken 8 paracetamols op een dag maar daar is vooral om de spiegel hoog te houden.
Zodra nodig. Bij hoofdpijn of andere klachten waarbij het kan helpen. Ik ga niet onnodig pijn lijden als de oplossing zo simpel is
Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer de laatste keer was. Ik neem het vrijwel nooit. Misschien niet heel handig als apothekersassistente, maar ik heb een gruwelijke hekel aan medicijnen. Tijdje terug was het al zo erg dat de huisarts zei: ‘Ik kan je wel medicijnen voorschrijven, maar jou kennende neem je die toch niet.’
Als ik pijn heb waardoor ik niet meer normaal kan functioneren. En bij opkomende hoofdpijn waarvan ik voel dat ik op een gegeven moment niet meer uit mijn ogen kan kijken.