Morgen halen wij onze nieuwe auto op een chevrolet kalos! 😁😁 Onze auto die we nu hebben is een automaat. Daarvoor hebben wij een schakelbak gehad, dat ging altijd goed. onze nieuwe auto wordt ook weer een schakelbak. Maar alsnog ben ik 'bang' dat ik het schakelen verleerd ben... Mijn man zegt zodra je achter het stuur zit weet je Het weer. Zou het echt zo zijn...? 😊😊😊
als je lang in een automaat hebt gereden dan schakel je onbewust wel eens (van bijv 2 naar 3) zonder de koppeling in te trappen. is me regelmatig overkomen. Duurt een weekje dan ben je er weer aan gewend. succes!
Je zult het een paar keer vergeten en denken wat een geluid maakt die auto. 😁 Of als je optrekt bij het stoplicht dat hij afslaat ofzo. Echt is als fietsen. Verleer je niet. Komt helemaal goed.
Vanmorgen mijn auto opgehaald en ik ben zo blij!! En het klopt inderdaad het is net fietsen verleer je ook niet. Stoplichten enzo 0x afgeslagen. Behalve 1x toen ik geparkeerd stond op een parkeerplek, die een beetje schreef was. En ik naar achter moest.