Ik heb de skinny jeans van de H&M (strech) en die draag ik vanaf een week of 12. Merk wel dat de band bovenin wat meer in m'n buik begint te duwen maar verder zit hij nog prima. Broeken zijn 20 a 30 euro.
Ik heb met 8 weken wat spul bij de h&m en prenataal gekocht en dat draag ik nu nog. Het word wel wat strakker maar ga nu niks nieuws meer kopen. In m'n vorige zwangerschap heb ik op de helft wel nieuwe moeten kopen maar toen kwam ik in totaal ook 25 kg aan..
Ik heb 3 positiebroeken gekocht die ik inmiddels niet meer pas omdat mijn benen 2 maten dikker zijn geworden ik heb nu maar wijdere broeken gwkocht (ook lekker luchtig) waar ik zoveel in kan groeien als ik wil!
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap één nette broek "gekregen". Deze kon ik het eerste deel van de zwangerschappen prima dragen, zat niet megaveel rek in, dus zodra mijn buik te groot werd, kon die broek niet meer aan. De andere broeken heb ik inderdaad gewoon twee zwangerschappen gedragen, gewoon in de maat kopen die je normaal hebt. Bij derde zwangerschap (ongepland, dus geen spullen meer in huis) heb ik vooral veel leggings aangehad. helaas verliep dat anders dan gewenst en hebben we in de twintigste week afscheid moeten nemen.
Dank jullie wel allemaal voor je antwoord! Super fijn zoveel reacties. Als ik het goed lees konden de meesten hun positiebroeken het grootste deel van de zwangerschap gewoon blijven dragen. Laten we hopen dat dat bij mij ook zo is, ik ga dus vandaag mijn eerste broek kopen. Een nieuwe BH had ik gister al gevonden en idd een klein beetje 'op de groei' gekocht. Mocht ik nog een cupmaat groeien dan wil ml vast een mooie nieuwe BH sponsoren
Pas bijna alles nog en ook 15kilo eraan zitten. Koop wel regelmatig wat nieuws omdat ik t gewoon leuk vind, zo heeft de prenatal soms leuke acties en vallen de prijzen wel mee. Nu ik wat veder ben loop ik het liefst in streven broeken en jurkjes.
Ik heb nog steeds dezelfde aan maar heb ze bij voorbaat iets groter gekocht, zat in het begin dus was losjes en nu goed. Ik heb 2x bh's gekocht. De eerste keer nog gewoon normale in de sale voor 5 euro p.s. en rond 20 weken zat ik 2 cups groter. toen bh's voor de zwangerschap en borstvoeding gekocht en deze passen nog gewoon (en er kan nog was bij zeg maar) shirts draag ik nog van mezelf, zitten alleen wat krapper dan normaal en soms zie je de buikband van de positiebroek er onderuit komen.
Als ik me dik en ellendig voel ga ik vaak wat kopen Heb niet overdreven veel hoor, dat vind ik dan ook wel weer zonde, maar vind t wel belangrijk om er mooi uit te zien
Hier draag ik nog steeds dezelde positiebroek als die ik heb gekocht met 12 weken. 1 tip, koop alleen geen skinny, ik vond toen geen andere, maar geraak er nu niet meer zo goed uit :-D
Ik draag voornamelijk leggings met jurkjes die mee stretchen. Ik ben nog maar 4 kilo aangekomen en was al veel te zwaar, dus misschien dat ik ook niet echt heel goed vergelijkingsmateriaal ben .
Ik sinds de kleine is ingedaald mn broeken niet goed meer. Dit had ik mn vorige zwangerschappen ook. Nu dus als ik niet weg hoef een huisbroek en anders zoveel mogelijk een legging met een jurkje. Ga voor dat eventjes echt geen andere broeken kopen. Hoop alleen dat de kleine snel komt want begin nu wel kleding crisis te krijgen.
Sinds 5 weken positiebroeken aan, en al geruime tijd nu in maat 30 (was 28). Bij mij voornamelijk buik.
Alles wat ik in het begin heb gekocht en nog had van de vorige keer pas ik nu met 36 weken nog steeds en ben nu 15 kilo aangekomen. Moet wel zeggen dat ik thuis gewoon Een joggingbroek draag en alleen als ik wegga of visite ontvang mijn positiejeans/rok etc draag.
Skinny is vreselijk! Waarom verkopen zo zoiets als positiekleding... ik heb 2 skinny moeten kopen omdat ik niet meer mijn eigen broeken paste en toen waren geen rechte of bootcut te krijgen in mijn maat. No way dat ik met jurkjes en leggings ga werken, dus helaas zal ik zodra het warmer wordt op zoek moeten naar een andere broek, hopelijk dan wel bootcut.