Hoe vaak nieuwe positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oudje37, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb de skinny jeans van de H&M (strech) en die draag ik vanaf een week of 12. Merk wel dat de band bovenin wat meer in m'n buik begint te duwen maar verder zit hij nog prima. Broeken zijn 20 a 30 euro.

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb met 8 weken wat spul bij de h&m en prenataal gekocht en dat draag ik nu nog.
    Het word wel wat strakker maar ga nu niks nieuws meer kopen.
    In m'n vorige zwangerschap heb ik op de helft wel nieuwe moeten kopen maar toen kwam ik in totaal ook 25 kg aan..

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb 3 positiebroeken gekocht die ik inmiddels niet meer pas omdat mijn benen 2 maten dikker zijn geworden :( ik heb nu maar wijdere broeken gwkocht (ook lekker luchtig) waar ik zoveel in kan groeien als ik wil!

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.174
    23.255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat had ik ook. In totaal 15 kilo aangekomen, paste gewoon mn broeken nog.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap één nette broek "gekregen". Deze kon ik het eerste deel van de zwangerschappen prima dragen, zat niet megaveel rek in, dus zodra mijn buik te groot werd, kon die broek niet meer aan.
    De andere broeken heb ik inderdaad gewoon twee zwangerschappen gedragen, gewoon in de maat kopen die je normaal hebt.
    Bij derde zwangerschap (ongepland, dus geen spullen meer in huis) heb ik vooral veel leggings aangehad. helaas verliep dat anders dan gewenst en hebben we in de twintigste week afscheid moeten nemen.

6. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Jeetje, wat erg voor jullie.... Mooie tekst in je onderschrift.

7. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Dank jullie wel allemaal voor je antwoord! Super fijn zoveel reacties. Als ik het goed lees konden de meesten hun positiebroeken het grootste deel van de zwangerschap gewoon blijven dragen. Laten we hopen dat dat bij mij ook zo is, ik ga dus vandaag mijn eerste broek kopen. Een nieuwe BH had ik gister al gevonden en idd een klein beetje 'op de groei' gekocht. Mocht ik nog een cupmaat groeien dan wil ml vast een mooie nieuwe BH sponsoren :D

8. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Pas bijna alles nog en ook 15kilo eraan zitten.
    Koop wel regelmatig wat nieuws omdat ik t gewoon leuk vind, zo heeft de prenatal soms leuke acties en vallen de prijzen wel mee.
    Nu ik wat veder ben loop ik het liefst in streven broeken en jurkjes.

9. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik heb nog steeds dezelfde aan maar heb ze bij voorbaat iets groter gekocht, zat in het begin dus was losjes en nu goed. Ik heb 2x bh's gekocht. De eerste keer nog gewoon normale in de sale voor 5 euro p.s. en rond 20 weken zat ik 2 cups groter. toen bh's voor de zwangerschap en borstvoeding gekocht en deze passen nog gewoon (en er kan nog was bij zeg maar)
    shirts draag ik nog van mezelf, zitten alleen wat krapper dan normaal en soms zie je de buikband van de positiebroek er onderuit komen.

10. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik me dik en ellendig voel ga ik vaak wat kopen :D
    Heb niet overdreven veel hoor, dat vind ik dan ook wel weer zonde, maar vind t wel belangrijk om er mooi uit te zien :)

11. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hier draag ik nog steeds dezelde positiebroek als die ik heb gekocht met 12 weken.
    1 tip, koop alleen geen skinny, ik vond toen geen andere, maar geraak er nu niet meer zo goed uit :-D

12. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik draag voornamelijk leggings met jurkjes die mee stretchen. Ik ben nog maar 4 kilo aangekomen en was al veel te zwaar, dus misschien dat ik ook niet echt heel goed vergelijkingsmateriaal ben :).

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik sinds de kleine is ingedaald mn broeken niet goed meer. Dit had ik mn vorige zwangerschappen ook. Nu dus als ik niet weg hoef een huisbroek en anders zoveel mogelijk een legging met een jurkje. Ga voor dat eventjes echt geen andere broeken kopen. Hoop alleen dat de kleine snel komt want begin nu wel kleding crisis te krijgen.

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Sinds 5 weken positiebroeken aan, en al geruime tijd nu in maat 30 (was 28). Bij mij voornamelijk buik.

15. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Gekocht met ongeveer 12 weken en altijd aangehad. Hoop ze deze zwangerschap ook weer aan te kunnen.

16. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Alles wat ik in het begin heb gekocht en nog had van de vorige keer pas ik nu met 36 weken nog steeds en ben nu 15 kilo aangekomen. Moet wel zeggen dat ik thuis gewoon Een joggingbroek draag en alleen als ik wegga of visite ontvang mijn positiejeans/rok etc draag.

17. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Skinny is vreselijk! Waarom verkopen zo zoiets als positiekleding... ik heb 2 skinny moeten kopen omdat ik niet meer mijn eigen broeken paste en toen waren geen rechte of bootcut te krijgen in mijn maat. No way dat ik met jurkjes en leggings ga werken, dus helaas zal ik zodra het warmer wordt op zoek moeten naar een andere broek, hopelijk dan wel bootcut.

Deel Deze Pagina