Pijn in liezen/ heupen..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Miep en Miep, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hoihoi....

Ik had even een vraagje..heb al een tijdje vreselijk last van de voorkant van de liezen en heupen..echt meer in de botten zeg maar..

Bandenpijn is t volgens mij niet...zou t bekkeninstabiliteit kunnen zijn...?

Als ik uit de stoel op moet staan kan ik bijna niet lopen...
    gister heb ik gefietst..en nu verga ik de hele dag al van de pijn..

dus dacht toch maar even vragen...wie weet heb je t antwoord voor me..?

Alvast bedankt!!
    ;)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Miep en Miep,

ik dnek dat je toch al wat last hebt van je bekken ook al is dat vroeg in de zwangerschap. Wanneer je met bekkenpijn te lang beweegt of juist te lang stil zit krijg je enorme last van je heupen, schaambeen en stuitje. Je moet dus bewging en rust goed afwissleen en niet krom bukken of je benen uit bed zwaaien. De pijn aan je bekken (nu nog geen instabiliteit)zal wel niet veel beter worden naarmate je verder zwanger bent, dus als ik jou was zou ik toch al eens een afspraak maken met een osteopaat of een fysio. Daar kun je zelf naar bellen zonder verwijziing van de HA. Misschien is zo'n afspraak voorlopig voldoende, maar wellicht kan hij/zij je de hele zwangerschap al dan niet vanaf de zijlijn in de gaten houden. Advies inwinnen kan nooit kwaad.

Groetjes Brigitte

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hoi Brigitte,

Ik zal komende week eens goed rustig aandoen en kan altijd even een afspraak maken met de fysio!
    Hopelijk wordt t niet erger.. ;)

Harstikke bedankt voor je reactie!!

Groetjes
    Miep

Deel Deze Pagina