Maar deden jullie dit dan ook als t geen harde ontlasting was? Ik dacht dat ze dit alleen deden bij harde ontlasting nl..
Hier ook ongeveer 2x per dag Vind het best veel eigenlijk, ben blij te lezen dat het dus vaker voorkomt. Sinds gisteren zijn we overgegaan naar 3 flessen op een dag.
Dat vind ik dus het nadeel van borstvoeding. Mijn lieve meid heeft maar 1 keer in de 10 dagen een poepluier, terwijl ze wel perst en windjes laat. Als ze dan weer eens gepoept heeft,is ze zichtbaar opgelucht. Maar dan begint het weer opnieuw.....zo zielig! Ik heb aan het CB gevraagd of het dan beter is voor haar om over te stappen op de FV maar dat was niet zo, als ik hier dan de aantallen poepluiers hoor ben ik wel een beetje jaloers hoor (wie had dat gedacht dat ik dát ooit eens zou zeggen, )
Wij zijn op advies van het CB gestart met twee keer rijstebloem in de fles (ochtend en avond), want hij zat op maximum voeding en was nog wel steeds hongerig. Zijn ontlasting is nu erg veranderd. Voooorheen 1 keer per dag 'normale' ontlasting, nu meerdere keren op de dag dikkere, compactere ontlasting. ik vind het zelf nogal raar, maar hij lijkt er niet echt last van te hebben.
Ja, er zaten bij ons nu ook 8 dagen tussen met BV, begon me wel een beetje zorgen te maken. Zaterdagavond had ze eindelijk weer een poepluier, wij waren helemaal blij!
Iedere morgen een lekkere volle luier,leuk begin van de dag... Vooral als ze macaroni heeft gegeten haha!