Hoe vaak ontlasting?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jucade, Aug 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Agapi

Agapi Bekend lid

May 31, 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Hier 1x in de drie dagen, dat is altijd al zo geweest.

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maar deden jullie dit dan ook als t geen harde ontlasting was? Ik dacht dat ze dit alleen deden bij harde ontlasting nl.. :oops:

3. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,069
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook ongeveer 2x per dag :confused:

Vind het best veel eigenlijk, ben blij te lezen
    dat het dus vaker voorkomt.

Sinds gisteren zijn we overgegaan naar 3
    flessen op een dag.

4. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Dat vind ik dus het nadeel van borstvoeding. Mijn lieve meid heeft maar 1 keer in de 10 dagen een poepluier, terwijl ze wel perst en windjes laat. Als ze dan weer eens gepoept heeft,is ze zichtbaar opgelucht. Maar dan begint het weer opnieuw.....zo zielig! Ik heb aan het CB gevraagd of het dan beter is voor haar om over te stappen op de FV maar dat was niet zo, als ik hier dan de aantallen poepluiers hoor ben ik wel een beetje jaloers hoor (wie had dat gedacht dat ik dát ooit eens zou zeggen, :) :) )

5. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Wij zijn op advies van het CB gestart met twee keer rijstebloem in de fles (ochtend en avond), want hij zat op maximum voeding en was nog wel steeds hongerig. Zijn ontlasting is nu erg veranderd. Voooorheen 1 keer per dag 'normale' ontlasting, nu meerdere keren op de dag dikkere, compactere ontlasting. ik vind het zelf nogal raar, maar hij lijkt er niet echt last van te hebben.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Ja, er zaten bij ons nu ook 8 dagen tussen met BV, begon me wel een beetje zorgen te maken. Zaterdagavond had ze eindelijk weer een poepluier, wij waren helemaal blij!

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Iedere morgen een lekkere volle luier,leuk begin van de dag...
    Vooral als ze macaroni heeft gegeten haha!

Share This Page