Hallo, Ik denk er over voorgevormde katoenen luiers aan te gaan schaffen voor mijn eerste kindje. Nu is er op internet best veel keus en weet ik niet wat de voor- en nadelen van de verschillende merken zijn. Kunnen jullie je ervaringen met de verschillende merken voorgevormde katoenen luiers met me delen (zowel voor- als nadelen alsjeblieft)? Alvast bedankt!
Er is hier al een topic over waar heel veel vragen beantwoord zijn. Ik had namelijk ook deze vragen. Het moet in dit forum staan en heet volgens mij: Alles over katoenen luiers. Volgens mij werden de Tot Bots erg positief beoordeelt, ik ga hier ook een proefpakket van bestellen. Succes!
Ik vond deze topic niet duidelijk genoeg over de voorgevormde katoenen luiers. Daar kon ik alleen iets over de Tots Bots vinden. Ik ben zelf nog meer op zoek naar de voor- en nadelen van de verschillende merken. Toch bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd hoe jou de Tots Bots bevallen!
Tja dat duurt nog even, moet nog 16 weken Ben ook benieuwd naar waar jij voor gaat kiezen en hoe dat bevalt. Je kunt toch via Kaatje katoen een consulente langs laten komen, is dat niets voor jou?
Mag ik vragen wat er zo geweldig aan is, misschien moet ik daar dan ook wel een proefpaket van bestellen.......
Sorry Marlien Totsbots zijn nu eenmaal voor mij de beste luiers Ik heb verschillende geprobeerd: pockets: fuzzi bunz, wonderoos, all in ones: kushies,bumkins,little lambs voorgevormd: fluffles, bamboozles, totsbots, indy's lappen: kaatje katoen, bambino mio, hydrofiele luiers tot eigen gemaakte toe en ik vind gewoon de tots bots en bamboozles de beste voor mij. Als je een beetje naar het einde van het topic leest zie je nog een uitgebreid stuk over voor en nadelen van kaatje katoen en totsbots luiers. Popelini luiers heb ik niet geprobeerd dus dat weet ik niet. maar op deze pagina vind je nog heel veel links naar websites http://katoenenluiers.startpagina.nl/