kinderstoeltje..

Discussion in 'Verzorging' started by eliesja, Nov 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Vandaag heb ik Alyssa voor het eerst in haar stoeltje gezet, wij hebben zo´n tripp trapp stoel. Nu is ze natuurlijk nog wel te klein om er goed in te zitten, maar met wat kussens naast de zijkanten zit ze er wel goed in, ze vind het ook geweldig..

Toch vraag ik me af of het wel goed is? Ze is wel al heel vlot met zitten, alleen als je haar los laat dan valt ze om, maar verder zit ze heel stevig.

Dacht zelf dat ze er wel af en toe in kon, dus niet te lang nog, wat denken jullie?

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik denk dat als ze nog niet zelfstandig kan zitten, het me niet verstandig lijkt om dit te forceren i.v.m. het ruggetje...

Een volwassen mens heeft namelijk 206 botten, maar een babietje meer dan 300, omdat vele botten nog aan elkaar vast moeten groeien, vandaar...

3. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik zou ook w8en tot ze goed kan zitten.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Geadviseerd wordt pas een kinderstoel te gebruiken als ze zelfstandig kan zitten, dus alsze ook niet omvalt als je haar zitten wegzet. Het is niet goed voor het ruggetje om het te vroeg te gaan doen.

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    het is idd beter om je kleine pas in een kinderstoeltje te laten zitten als ze zelfstandig kan los zitten

en dat is meestal met een mndje of 7
    het is nu nog niet goed voor het ruggetje idd zoals de meiden hierboven al zeggen

ook niet gestut met kussens
    zou er nog even mee wachten als ik jou was :)

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    oke thanks, wacht idd nog maar ff..

Share This Page