Even vraagje: Het lijkt erop dat ik positieve ovulatietest heb. Maar volgens mijn cyclus zou ik volgende week ongi moeten worden. Kun je vlak voor ongi nog positieve ovulatie test hebben? Of zou ongi nu later komen??
Had je al eerder een posi ovulatietest gehad deze cyclus dan? Heb je een foto van je posi ovutest? Het kan ook goed zijn dat als je al eerder een posi ovutest had, je ei toen helaas niet is gesprongen en dat hij het nu weer probeert. Sowieso klussen dus! Hoe lang waren je laatste drie cyclussen trouwens? Ben je regelmatig ongesteld?
Als je echt volgende week ongesteld moet worden kan een positieve ovulatietest ook betekenen dat je zwanger bent.
heb geen fotos. dacht dat 18e positief was, dat was ook midden in cyclus (28d). zwanger lijkt me sterk, niet veel geklust begin van maand, tot eind vorige week. pfff...hoop niet dat ik week later ongi krijg, dat zou slecht uitkomen!!
Maar dacht dat zo'n korte LF niet goed is, dat het minstens 10 dagen moet zijn om succesvol te kunnen innestelen ofzo
Zou een positieve ovu test niet als een zw schap test gebruiken of vergelijken. weet je zeker dat je ei al is geweest? Anders een zw schap test tegenaan gooien.