Uh iedere dag en bijna altijd 2 x per dag. S´middags de warme hap, dus iets van vis/vlees ,groente,aardappelen/pasta/rijst) En s´avonds iets minder uitgebreid maar wel warm bijvoorbeeld een verse groentesoep/een aardappel ommelet/rijstsalade/groentepisto etc. Kook alles zoveel mogelijk vers en maar heel weinig uit pakjes/zakjes. 2 x per maand ofzo lunchen we buiten de deur.
Ik denk 3 keer per week. Ik ben maar allen met 2 kindjes, dus het is makkelijker om 2 keer in 1 te koken. Of ik vries in, of de volgende dag eten we hetzelfde. lekker makkelijk, en snel. oh en meestal wel 1 keer per week bij m'n ouders eten
6 keer koken, 1 dag makkelijk, op zaterdag, patat, shoarma, pizza o.i.d. Pizza maken we vaak zelf, dus staan we nog te kokkerellen, maar dat is vaak samen met de kids, dus dat maakt het wel gezellig.
4-6 keer per week. Vaak 1 dag soep met brood. 1 keer patat Daarnaast soms nog makkelijk als het zo uitkomt. Dan zorg ik er wel voor dat ze hun groente binnenkrijgen of extra fruit
6-7 keer Eerst wel iets vaker even een pizzaatje in de oven gooien ofzo, maar nu zoon koemelkallergie heeft gaat dat niet meer.
Hier ook elke dag of ik haal iets uit de vriezer dat ik zelf eerder gemaakt heb. Heel enkele keer iets van friet of pannenkoeken. Niet standaard een dag voor in de week eigenlijk.
Wij eten vrijwel iedere dag warm. Maar ik kook vaak voor 2 dagen zodat ik niet vanuit m'n werk om 18.00 nog sta te koken.
Wij eten 4x in de week gekookte aardappelen met groente, 1x in de week iets van de vier p's... Poffertjes pannenkoeken patat of pizza en dan 1x brood met soep of iets en dan de laatste avond is vaak zondag...dat kan van alles zijn, zoals rijst pasta ovenschotel of gewoon gekookt, maar wel alweer met verse groente e.d.
6x oer week. Op zaterdagavond werk ik enman haalt dan patat met de kinderen. Eens in de 3 a 4 deken eten we bij mijn ouders en dan ook patat. Ik kom rond 18.00 uur thuis na het werk en kook dan nog gewoon. Wel iets makkelijks en snels, maar wel gezond en vers.