Hoe vaak per week maak je warm eten?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dagelijks.. Tijdens de verbouwing een maand geleden stukken minder (geen gas meer) maar dan werd het iets van brood met wat rauwkost oid. Blij dat dat voorbij is :)

Afhalen doen we nauwelijks.. Sinds 4 jaar let ik erg op gezonde voeding, als ik iets afhaal voel ik me heel min/beroerd..

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

6 dagen per week wordt er gekookt (ik 4 dagen, mijn man 2) en op zaterdag eten we altijd afbakbroodjes.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    We eten meestal 1x per week friet, pizza of pannenkoeken. En verder (redelijk) gezonde dingen.

4. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 dagen in de week en 1 dag iets ophalen.

5. Annahinderika

5 aug 2014
    27
    0
    0
    Flevoland
    5/6 x per week doordeweeks altijd zaterdag ene keer iets makkelijks en een andere keer iets halen en zondag eten we meestal soep en/ of lekkere broodjes

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik kook vrijwel elke dag. Afhalen/bestellen doen we wel eens, maar dan meestal 's avonds (als de kinderen al op bed liggen) als extra maaltijd ;).

7. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

6x per week, de 7e dag werk ik savonds dus eet ik daar, en man bij zijn ouders :p

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Iedere dag, op etentjes buiten de deur na. Juist in het weekend is het erg leuk om meer werk van het eten te maken en wekelijks friet vind ik te. Dan is 1 op je 7 hoofdmaaltijden zonder al te veel voedingsstoffen.

9. mumija

mumija Niet meer actief

Sowieso 6 dagen per week.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Elke dag zelf ( maar ik werk thuis)

Verder eet ik geen afhaal of snackbar. Vroeger wel...maar nu niet meer.

Voor makkelijk kun je beter gewoon meteen voor 2 a 3 dagen koken.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo'n beetje elke dag. Vandaag uit eten geweest, vorige week ook.
    Soms eten we bij ouders of schoonouders. 1 keer in de 3 weken of zo halen we patatjes of iets.

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Eigenlijk elke dag. Man en ik werken allebei. Wij halen echt bijna nooit af (misschien 3 a 4 keer per jaar) Ook pizza of soep maak ik zelf en patat eten we eigenlijk nooit. Ik eet wel gemiddeld 1 keer per week bij vrienden/restaurant/ouders o.i.d...

13. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

5-6x per week. De andere dagen ovenfrites en op woensdag tosti. Wel altijd rauwkost of een groene smoothie erbij.

14. Alf

Alf Niet meer actief

Elke dag. Afhalen keer of drie per jaar.

15. Eriva

Eriva Niet meer actief

Gemiddeld 6 dagen per week kook ik zelf. 1x per week makkelijk, patat, chinees, pizza. Een hele enkele keer 2x per week makkelijk, als het niet anders kan.

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zes keer. Op woensdag eten we bij schoonouders (dochter is dan daar).

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    5 dagen in de week. 2 dagen iets makkelijks (pizza, frietjes) (kinderen eten dan bij kdv)

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Elke dag. Makkelijk is voor mij pasta, of zelfgemaakte soep met een salade en brood ofzo. De hele enkele keer dat we afhalen vind ik het altijd zo tegenvallen dat ik er weer voor een hele tijd van genezen ben.

19. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Verschilt heel erg per week. Meestal kook ik de hele week. Maar er komen ook wel eens weken voor dat we twee keer afhalen. Of na een verjaardag we niet eens meer zin hebben in eten.

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Verschilt elke week, maar gemiddeld 6 dagen.

Die 7de dag eten we meestal of bij mijn ouders, of op restaurant, of ik schuif een diepvriespizza in de oven.

Afhalen doen we gemiddeld 1 keer per jaar (Chinees).

Friet is hier een "gewone maaltijd", maar ik maak het meestal met iets van kip, schnitzel, ... en groenten.

Deel Deze Pagina