Hoe vaak per week maak je warm eten?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Ik denk dat haar partner dat erop zet, net zoals die waarschijnlijk de aardappels schilt

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Eigenlijk elke dag, we bestellen eigenlijk nooit meer eten. In het weekend is het wel makkelijker zoals soep, lasanga of broodje hamburger met een salade of friet

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik kook gemiddeld elke dag. Ik kook op maandag voor 2 dagen (ovenschotel voor de dinsdag, omdat we dan laat thuis zijn). In het weekend kook ik 1 dag erg uitgebreid (rijsttafel oid) en 1 dag makkelijk (soep met broodjes oid).

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Geen handen??? Oef... wat moeilijk zeg! (En wat voel je jezelf dan ineens rijk )

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    elke dag.

6. Elliz

Elliz Lid

6 aug 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu weet ik dat ze inductie of keramisch heeft. Maat het is natuurlijk ook een kwestie van gewenning. Ze is zonder haar beide handen geboren dus ze weet niet beter. Heel veel is dus vanzelfsprekend en leren! Samen met haar vriend heeft ze het goed geregeld in ieder geval en dat gaat prima :)

7. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Elke dag. Brood vind ik geen avondeten. Afhalen doen we misschien 3x per jaar.

8. Elliz

Elliz Lid

6 aug 2014
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt heel veel is ook zo normaal voor ons die zij niet kan. Het meest simpele waar ik altijd even over moet nadenken; ze was jarig. Moet ik haar dan een "hand" geven, zo simpel, sta je niet bij stil

9. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Wij maken zo'n 6 dagen per week zelf iets, de andere dag pakken we de frituur, of tosti's met soep. Zondag is meestal een luie dag hier dus dan doen we met avondeten ook wat makkelijker. Hoewel tosti's ook niet ongezond is en bij de friet eten we ook vaak een stukje vlees met salade.
    Soms blijven we op zondag met iemand mee-eten en zo'n 2/3 keer per jaar halen we chinees:D

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hahaha ja. hier een kennis met 1 arm. en als je die een hand wil geven moeten wij dat dus ook met links doen. zo gek haha

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bijna elke dag, denk dat we 2x per maand iets afhalen (friet/pizza).

12. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Hier meestal wel iedere dag. Vaak wel 1 of 2x in de week wat makkelijks zoals maaltijdsoep of frietjes. Volgende week moeten we beide weer werken en ik wil zorgen dat we voortaan een aantal porties in de vriezer hebben liggen. Zodat we dat kunnen opwarmen op een werkdag dat we beide laat thuis zijn.

13. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hier ook elke dag bijna, 1maal in de week frietjes en frikandellen, maar ook die bak ik zelf :p

14. misa

misa Niet meer actief

Zo'n 5 dagen per week. Maar daar kan ook soms een ingevroren maaltijd bij zijn (over van een vorige keer).

15. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Haha nee dit is zo een schema die soms voor komt.
    Ik werkte 4 middagen en dan kookte mij man en sindsdien hebben wij een schema die ik aan het begin van de week op schrijf.
    Het ligt er maar net aan wat in de aanbieding is van groente en waar wij zin in hebben, ik probeer wel 2/3 aardappelen.
    Vrijdag is wel standaard vis maar dat zal denk ik veranderen naar dinsdag, aangezien ik nu 2 dagen ga werken en dan de vrijdag niet meer langs de vishandel kom maar de dinsdag wel.
    Zondags is ook altijd standaard, maar dan eten wij tussen de middag warm.
    Soms wil ik wel eens wisselen van dag omdat het dan qua tijd beter uit komt wat makkelijks te maken.

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ahhh ok, ik snap 'em! ;)

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Vrijwel elke dag. Nou ja, ik meestal 3x in de week en vriend 4x. Hij werkt fulltime en ik niet, maar koken is zijn passie en doet het erg graag. Als hij laat is dan staat het klaar als hij thuis komt ivm kinderbedtijd.

18. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik maak elke dag mijn eten zelf ook alle sausjes enz enz
    ik vind koken heerlijk en werk ook nog niet dus eigenlijk een goede tijds verdrijf
    eens in de maand halen we wel een visje of halen we bv pizza of wat ook:)

19. Nescio

Nescio Niet meer actief

Eigenlijk elke dag, als mijn man of ik eens niet kook, is het omdat we bij vrienden eten of uit eten gaan (gemiddeld 1 keer per maand denk ik).

Op vakantie wel makkelijk gedaan, heb 3 keer gekookt in dat geimproviseerde keukentje en verder gewoon afgehaald (pizza) en uit eten geweest.

20. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik kook elke dag dus maak ook elke dag warm eten klaar. Makkelijk (afhalen dus of pizza/patat oid) doe ik misschien 1x per 2 maanden ofzo?) Ik hou van koken dus vind het ook totaal niet erg en een fijne bezigheid.

Deel Deze Pagina