Eigenlijk elke dag, we bestellen eigenlijk nooit meer eten. In het weekend is het wel makkelijker zoals soep, lasanga of broodje hamburger met een salade of friet
Ik kook gemiddeld elke dag. Ik kook op maandag voor 2 dagen (ovenschotel voor de dinsdag, omdat we dan laat thuis zijn). In het weekend kook ik 1 dag erg uitgebreid (rijsttafel oid) en 1 dag makkelijk (soep met broodjes oid).
Nu weet ik dat ze inductie of keramisch heeft. Maat het is natuurlijk ook een kwestie van gewenning. Ze is zonder haar beide handen geboren dus ze weet niet beter. Heel veel is dus vanzelfsprekend en leren! Samen met haar vriend heeft ze het goed geregeld in ieder geval en dat gaat prima
Klopt heel veel is ook zo normaal voor ons die zij niet kan. Het meest simpele waar ik altijd even over moet nadenken; ze was jarig. Moet ik haar dan een "hand" geven, zo simpel, sta je niet bij stil
Wij maken zo'n 6 dagen per week zelf iets, de andere dag pakken we de frituur, of tosti's met soep. Zondag is meestal een luie dag hier dus dan doen we met avondeten ook wat makkelijker. Hoewel tosti's ook niet ongezond is en bij de friet eten we ook vaak een stukje vlees met salade. Soms blijven we op zondag met iemand mee-eten en zo'n 2/3 keer per jaar halen we chinees
hahaha ja. hier een kennis met 1 arm. en als je die een hand wil geven moeten wij dat dus ook met links doen. zo gek haha
Hier meestal wel iedere dag. Vaak wel 1 of 2x in de week wat makkelijks zoals maaltijdsoep of frietjes. Volgende week moeten we beide weer werken en ik wil zorgen dat we voortaan een aantal porties in de vriezer hebben liggen. Zodat we dat kunnen opwarmen op een werkdag dat we beide laat thuis zijn.
Zo'n 5 dagen per week. Maar daar kan ook soms een ingevroren maaltijd bij zijn (over van een vorige keer).
Haha nee dit is zo een schema die soms voor komt. Ik werkte 4 middagen en dan kookte mij man en sindsdien hebben wij een schema die ik aan het begin van de week op schrijf. Het ligt er maar net aan wat in de aanbieding is van groente en waar wij zin in hebben, ik probeer wel 2/3 aardappelen. Vrijdag is wel standaard vis maar dat zal denk ik veranderen naar dinsdag, aangezien ik nu 2 dagen ga werken en dan de vrijdag niet meer langs de vishandel kom maar de dinsdag wel. Zondags is ook altijd standaard, maar dan eten wij tussen de middag warm. Soms wil ik wel eens wisselen van dag omdat het dan qua tijd beter uit komt wat makkelijks te maken.
Vrijwel elke dag. Nou ja, ik meestal 3x in de week en vriend 4x. Hij werkt fulltime en ik niet, maar koken is zijn passie en doet het erg graag. Als hij laat is dan staat het klaar als hij thuis komt ivm kinderbedtijd.
ik maak elke dag mijn eten zelf ook alle sausjes enz enz ik vind koken heerlijk en werk ook nog niet dus eigenlijk een goede tijds verdrijf eens in de maand halen we wel een visje of halen we bv pizza of wat ook
Eigenlijk elke dag, als mijn man of ik eens niet kook, is het omdat we bij vrienden eten of uit eten gaan (gemiddeld 1 keer per maand denk ik). Op vakantie wel makkelijk gedaan, heb 3 keer gekookt in dat geimproviseerde keukentje en verder gewoon afgehaald (pizza) en uit eten geweest.
Ik kook elke dag dus maak ook elke dag warm eten klaar. Makkelijk (afhalen dus of pizza/patat oid) doe ik misschien 1x per 2 maanden ofzo?) Ik hou van koken dus vind het ook totaal niet erg en een fijne bezigheid.