Hoe vaak per week maak je warm eten?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 17 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Elke dag. Ik zit momenteel in een dipje dus naast het vele werk haal ik soms gewoon iets bij de bakker/afhaal..

Ik ben heel gemakkelijk qua eten, een makkelijke salade en broodje kaas is al genoeg. Manlief is diegene die altijd warm wil eten..

Eerst was koken mijn hobby, maar nu niet meer.. Ik zie er zelfs tegenop.

2. lydian

lydian Niet meer actief

Verschilt wel eens per week, maar meestal 5 dagen koken en 1 dag soep en nog een dag patat. Maar de soep wil ik nu eigenlijk ook zelf gaan maken.. (Patat maken we ook vaak zelf, maar dat is niet echt koken vind ik)

3. Logan

Logan Niet meer actief

Zes. Een keer per week eten makkelijk. Afhaal, pizza, frietje.
    Verder altijd gezond met veel groente.

4. Hanneke1986

Hanneke1986 Actief lid

17 mrt 2014
    307
    0
    16
    Vrouw
    Zeker 5 x per week. Meestal eten we 1 of 2 keer per week bij vrienden/familie en 1 x wat makkelijks. Dit kan brood zijn, een soep uit zak/blik of iets halen.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vijf keer in de week en de andere dagen is het makkelijk soep patat pannenkoeken of eten bij sf.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hmm nou ja, ik lust heel weinig, maar voor mijn man kook ik wel gewoon natuurlijk. Probleem is dat het dan zoveel is (voor hem alleen dus) dat hij er twee dagen van eet. Dus ik kook eigenlijk maar 3 tot 4 keer per week vers, tot m'n grote frustratie. Ik vind koken heel leuk (daarom geef ik ook vaak bakjes eten aan familie, zodat ik een keertje extra kan koken haha)

En op de dagen dat ik niet kook vind ik altijd nog wel een excuus om in de keuken te duiken, ga ik wat bakken ofzo :)

7. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    7 dagen in de week. En natuurlijk gaan we wel eens uit eten oid, maar niet structureel.

8. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gewoon 7 dagen in de week. Elke week een afhaalmaaltijd vind ik financieel niet leuk. Ook vind ik het belangrijk om elke dag groente te eten. Uiteraard eten we regelmatig frietjes, maar die gaan in de oven en altijd groente en vlees erbij.

Op de 1 of andere manier zijn met afhaaleten minstens € 20,- per keer kwijt.

Als mijn man eens een dagje niet thuis mee eet, kook ik niet.

9. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Gemiddeld:
    4 of 5 dagen per week koken we zelf
    1x per week eten we bij schoonmoeder, altijd op en top gezond want schoonmoeder vind dat we dat nodig hebben ;)
    1 soms 2 keer per week iets makkelijks zoals frietjes, brood met soep ofzo

Deel Deze Pagina