Hoe vaak peuter je in je neus ?

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik gun het jou ook enorm!

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dankjewel, echt ontzettend lief!:D

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

dat is ie...:D

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Heerlijk elke dag wel in mijn neus aan het grutten en daarna gaat het ook op :)
    Als mijn oudste d'r aapies opeet krijgt ze op d'r donder, haha. Zoooo vies ;):p

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik hoop niet dat hier nu familie meeleest. Ik ben al niet normaal in hun ogen, vermoed ik.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahahaha!

Als je boven bent, stuur je dan een kaartje????

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Juk, krijg echt een weeïg gevoel in mn maag als ik iemand zie die zn snot opeet:$
    Lenn mag dat dus ook absoluut niet (niet dat ie daar naar luistert ofzo) Maar vind snotneuzen afvegen sowieso niet prettig:)

Ik graai dus nooit in mn neus, ik snuit mn neus (in een zakdoekje dus;))

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Yuk! Geen snot! Dat is vies en plakkerig. Nee, die crunchy dingetjes :D

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha snot is snot..

Brr krijg de kriebels als ik er aan denk.. Vind het totaal niet erg om de boel op te ruimen als Lenn gespuugd heeft.. Paar maanden terug waren we net aan het eten toen Lenn boven (ziek) op bed lag en alles onder spuugde.. Opgeruimd, schoongemaakt en Lenn gedouched (moet je man niet laten doen tijdens het eten, anders word het dubbel schoonmaken:D) en na die tijd gewoon verder gegeten, maar jakkes.. Snot!!
    Lenn veegt dus zelf zn neus af als ik hem een doekje geef. Ideaaaal..

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

mijn kids vinden snot echt zo goor, die raken half in paniek van een "nottebel" of "bullie" zoals het hier genoemd word haha "mama doekje ajeblief" en dan die handjes omhoog wapperend hihi

Gelukkig lijken ze dus niet op mij van vroeger haha

11. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Elke dag denk ik wel:p En ik vreet ze ook op, jumjumjum:D

Offtopic; Jel, wat super, gefeliciteerd meid!!:)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha ik wou dat Lenn dat had.. Die veegt rustig een snottebel uit over zn gezicht.. Of wrijft erin met zn vinger.. Als mijn man er in het weekend is mag hij zn snotneus afvegen haha.. echt niet dat ik dat dan doe..

13. Dana

Dana Niet meer actief

Tegenwoordig dagelijks uit verveling :D ik eet ze ook niet op.

Mijn dochtertje pakt/peutert de stukken uit haar neus (altijd van die grote, plakkerige donkergroene ivm ontstekingen) en geeft ze vervolgens aan mij :$:p

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik peuter elke dag in mn neus!

Maar vreet ze niet op dat lijkt me zo goor!

* zat vd trouwens genante lijven te kijken op tv en het schijnt zelfs heel goed te zijn je neus leeg te halen omdat het allemaal vieze dingen zijn en je neus zorgt ervoor dat het je lijf niet in gaat ofzo *

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Niet.. ik snuit mn neus als er een kikker dwars hangt..
    Dochter begint nu ook steeds een vinger in dr neus te douwen.. maar zodra ik bahbah ieuwwlll zeg stopt ze gelukkig..
    Als mijn man het doet dan vraag ik of hij het licht uit doet als ie boven is.. hij eet het gelukkig niet op denk dat je me dan kan opvegen haha

16. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    En dan zorg ik met m'n domme kop er alsnog voor dat het m'n lijf in gaat, hahahaha:p:p Ik probeer ze altijd niet op te eten, maar ik kan het niet laten:)

17. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik ben een ijdeltuit wat dat betreft en vind t zoooo goor, je gaat t toch niet opeten wat uit je neus komt??? Ik krijg daar echt kotsneigingen van als ik mensen dat zie doen in de file etc.

Ikzelf doe t netjes snuiten onder de douche/ in een zakdoek, of met een vingertje met zakdoek omheen neusje in om schoon te maken. Maar echt niet met blote vinger en dan peuteren voor de fun en oppeuzelen gatverrr.

Bij mijn kids hoef ik maar iets te zien en ik ga al aan de gang met natte doekjes om de neus helemaal schoon te maken. Oudste is net als ik en als er wat is zegt ie gelijk: mama doekje schoonmaken, neus/snot....

Nee hier mogen ze echt niet met hun vinger in hun neus peuteren en opeten al helemaal niet! bah bah bah

18. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

waarom vind iedereen het zo vies om op te eten. ik eet het altijd op en als me man thuis is krijgt hij ook een hapje:p;)

19. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik boor graag in mijn neus, maar draai er dan een bolletje van en schiet ze weg, als ik net gepoetst heb niet, dan doe ik hem in een papiertje ofzo. Vind het altijd fijn als mijn neus leeg is. Vraag me wel serieus af waarom mensen hun neusinhoud opeten, dat kan toch niet lekker zijn?

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    huh? wegschieten?

whahahaha ik zie het helemaal voor me.. zo ploink en dan plakt het ineens aan de kast ofzo..:) brrr

Deel Deze Pagina