Waaah mijn maag draait maar daar in tegen moet er wel om lachen!! Ik snuit mijn neus gewoon onder de douche uit. Trouwens wel handjes goed schoonmaken hé na het peuteren.. anders zit het overal op
Jel je bent zwanger gefeliciteerd wat goed, hoop voor jullie dat alles goed mag blijven gaan, jullie verdienen het!!
De hele dag door ik vind mijn bullebakkies zoo lekker! getverrrr Nee ik kan zeggen dat ik niet neus mag peuteren omdat mijn neus heel gauw gaat bloeden en dan duurt het lang voor het weer stopt.. dus heb een verbod
Ik hou het netjes bij dus elke dag even. Zo zie je de bulletjes niet zo zitten. (nou indd ik zat me ook mateloos te irriteren aan bep. toppics. Als jij het niet had gedaan had ik het wel gedaan. Ik vind deze nog wel zinvol trouwens. hahaha
Nou mijn neusbloedingen zijn niet grappig meer, moet echt niet gaan peuteren hier. Maar zullen vast wel mensen zijn die erover liegen, heb je altijd wel.
Wat een vies topic eigenlijk. Ben nu erg ziek Inc ontstekking in strottenhoofd en keel etc. Hierbij komt veel slijm omhoog en ook wel is harde stukken slijm ( echt snot want spuug het meteen in een zakdoekje). Mijn vader zegt dood leuk, gewoon doorslikken joh. Bahbah.