Hoe vaak plassen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nomusa, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nomusa

Nomusa Lid

10 nov 2006
    60
    0
    0
    Misschien een beetje een rare vraag.. maar hoe vaak is normaal om te moeten plassen per dag (gemiddeld)? Ik vraag me altijd af als ik zie dat mensen zeggen dat ze `vaak` moeten plassen, hoe vaak dat dan is? Is dat elk uur? Of elke 3 uur?

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb werkelijk geen idee hoe vaak ik plas op een dag.

Ik merk tegenwoordig wel dat ik 's morgens wakker word omdat ik moet plassen en dat had ik eerder nooit.

Ook gisteravond viel het me op dat ik 2 x in het uur moest plassen, maar of het nou ligt hoeveel ik gedronken heb dat weet ik ook niet.
    Ik hou het niet zo in de gaten allemaal.

Ik weet niet wat 'normaal' is maar dat is juist voor iedereen anders.

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat varieert. Kan wel een paar keer per uur zijn. Hangt er vanaf hoeveel je drinkt en hoeveel er al van de baby op je blaas drukt.

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik moet eigenlijk niet meer plassen dan als ik niet zwanger was, tijdens mijn vorige zwangerschap ook niet. Ik kan het wel niet inhouden, anders krijg ik erge buikpijn, dus als ik voel dat ik moet plassen, moet ik dus in de eerste vijf minuten gaan anders doe ik het waarschijnlijk in m'n broek :) Ik denk dat ik zo'n zes, zeven keer per dag ga plassen.

Kirby

5. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    dat hangt er echt vanaf hoeveel ik drink en wat ik doe.
    Hangt ook af van dag tot dag.
    Als ik veel rondloop moet ik meer plassen.
    Ik drink eigenlijk al heel weinig en toch moet ik zeker 1 x per uur plassen.
    Als ik dan een beetje meer drink ieder half uur.
    Denk dat de kleine heel hard op mijn blaas drukt :D

Ik kan niet meer ergens naartoe gaan zonder na een half uur al naar het toilet te moeten.

s'nachts moet ik soms 3 keer opstaan om naar het toilet te gaan :(

6. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Als ik aan het werk ben en daar gewoon drink moet ik zeker iedere 3 kwartier tot uur, soms vaker. 's avonds thuis moet ik ook nog een paar keer en ik moet er tegenwoordig 's nachts nog een keer uit om te plassen. Best veel dus.

Deel Deze Pagina