Hoi dames, Even een vraagje; de titel zegt het al een beetje, maar even voor de volledigheid.. Ik begin bij onze jongste meid (vandaag 8 weken) een soort van slaapritme te ontdekken, dat ik toch een beetje apart vind.. De ene dag slaapt ze nauwelijks en de andere dag slaapt ze bijna de hele dag.. S'nachts gaat gelukkig(!!) altijd wel goed. Ik snap dat ze, wanneer ze zo'n beetje de hele dag slaapt, haar 'slaaptekort' compenseert, maar toch vind ik het een beetje apart. Ik kan me ook niet meer herinneren dat onze oudste dit ook gedaan heeft en vraag me af of er dames zijn die dit slaapgedrag herkennen. Het stoort me verder niet hoor, ik ben gewoon benieuwd!
Niet zo afwisselend als om de dag, maar wel dan weer een paar dagen heel veel en dan weer een aantal dagen heel weinig, met ook hier vrij goede nachten.
Hier precies hetzelfde vanaf week 8/10. Daarvoor sliep hij heeeeel veel en daarna sommige dagen nauwelijks en dan weer ineens heel veel. Pas nu (zeg vanaf een week of 20) komt er wat meer structuur in van drie slaapjes per dag maar nog zijn er dagen dat hij niet wil slapen. Snachts hier ook altijd goed met uitzondering van soms een paar nachtjes met een sprongetje ofzo.
Ok! Fijn dat er dames zijn die dit een beetje herkennen!! (kan er trouwens wel van genieten als ze een dagje doorslaapt.. Geeft wat rust!)..