bijna elke dag 5 tot 6 keer en het is drek. erg veel keer op de dag dus. ben nu minder diksap aan het geven, dat was op advies van de KA, die denkt dat het daardoor komt, vandaag al 4 poepluiers gehad.
Hioer is het altijd al geweest, ook toen ik nog niet veel diksap gaf. Ik geef idd ook aardig wat diksap (de nk zo'n 2/3x per dag), thee of water is niet zo erg geliefd hier. Maar wat kan je anders geven aan drinken wat koud is? Ik wil niet direct aan de vruchtensappen zoals appelsap en sinaasappelsap omdat daar vlgs mij nog meer suiiker in zit dan de diksap?
Hier is het ook van die drek hihi en het zit idd overal. Hier drinkt ons mannetje vrijwel geen diksap,meestal alleen water, dus daar hoeft het ook niet aan te liggen.
Hier meestal 1 keer per dag. Af en toe slaat ze een dagje over en is het de volgende dag twee keer. Als ze tandjes/kiesjes krijgt is het wel een stuk meer. Hier varieert de consistentie van dunne drab tot plakkerige pindakaas substantie.
Toch zeker nog 4 keer per dag, soms meer. Hij is nu 2. Er gaat in ieder geval zeker nog een pak luiers per week doorheen. En als ie aan de diarree is, dan vind ik het echt niet leuk meer.. dan loop ik wel meer dan 10 keer om een schone luier.
Hier 3 of 4 keer. Altijd standaard na het eten. Net na het ontbijt, lunch of avondeten (en soms na een tussendoortje). Wel handig wat dat betreft. Weet je waar je aan toe bent
toevallig moesten we donderdag naar het umcg voor controle van ons kindje en daar heb ik die vraag gesteld over de hoeveelheid poep en dat het hem zo zeer deed. volgens de KA wordt voeding wat zoet is, zure poep, vandaar dat het pijn kan doen. en waterig omdat we hem te weinig vet (halfvolle melk en boter en weinig vet) geven en teveel drinken waarschijnlijk. Nu geven we hem water en thee uit een beker, dit accepteerd hij wel uit de beker maar niet uit de fles. en hij krijgt nu maximaal 1 glas dixap op een dag. Ik moet zeggen dat ik wel een beetje verschil zie met dit nieuwe `dieet`. vandaag is het bij die 4 poepluiers gebleven, dus het neemt al aardig af
Wat grappig! Ik geef hem idd wel veel fruit en drinken en halfvolle melk/ halvarine. Maar anderzijds: moet ik m dan minder drinken, minder fruit en volle produkten geven en meer boter? Klinkt niet echt gezond... Hij is ook niet bepaald ondervoed om te zien...
ja eigenlijk wel dus..maar niet minder fruit (denk ik, ik geef 2x fruit). Die van mij is 80,5 cm en weegt 11.15kilo, ook niet mager, maar helemaal niet dik. Ik zat vandaag te twijfelen of ik volle melk zou kopen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Ik geef hem gewoon wat meer vlees en beetje jus enzo, dat deed ik eerst niet. Hij kreeg vaak wat vegetarisch `vlees` of weinig vlees. Ik weet niet hoeveel jouw kindje drinkt. Die van mij zat op 1,3 liter maar nu hoorde ik dat 1 liter echt voldoende is.
Ik gok dat ons zoontje nu ook zo'n 78 cm is en 10,5 kilo, niet dik hoor, maar gewoon normaal, zeker niet dun. Ik denk dat wij zo rond de liter per dag komen, dus dat mag nog wel? Ik wil hem wel wat minder diksap gaan geven, aangezien dat vlgs mij ook laxeert? Heb nu net verschillende soorten kinderthee gekocht als alternatief.