Papspeen Avent

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noa25, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Hoi meiden,

Misschien kunnen jullie mij helpen.
    Gisteravond wilde ik mijn zoontje voor het eerst een papfles geven.
    Ik had zo'n proefverpakking van Bambix rijstebloem vanille. Hier stond dat je een half zakje erin moest doen. Dit heb ik gedaan.
    Maar mijn zoontje kon niet overweg met het grote gat wat in die speen zit. Is deze speen daar niet voor geschikt of hebben jullie tips??
    Het liep er nu echt aan alle kanten langs. Normaal gesproken drinkt hij uit een Avent speentje met 2 druppels. Gewone kruidvat voeding 2 (180+6) en driekwart schep JBPM.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hier was pap uit de avent fles ook geen succes. De spenen zijn of te klein of de drie standenspeen ging alles naast. Toen hebben we een papfles van bibi gekocht en dat gaat prima!

3. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.054
    2.554
    113
    Limburg
    Ik vind de papspeen ook erg groot. Wij gebruiken de 3standen speen en dan op stand 1 en dat werkt prima.

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Daarom geven wij pap uit een bordje met een lepeltje!
    Ik vond zo'n papspeen aan de dure kant en uiteindelijk moeten ze toch van eeen lepeltje eten.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wij hadden de 123 speen, en dan beginnen op 1 en dan vrij snel naar 2 en dat ging goed

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik denk dat je er toch wat meer rijstebloem in moet doen dan.
    Ik heb ook een 123speen van avent en wij doen in een fles van 180 cc melk 6 schepjes rijstebloem (zelfde schepjes als van de voeding).
    En misschien moet hij ook even wennen aan het feit dat hij minder hard hoeft te zuigen.

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tja, het hangt er natuurlijk vanaf hoe dik je de pap maakt. ;) Ik las hier over de 1-2-3-speen van Avent, maar dat is geen papspeen (al kan hij er evt. wel voor worden gebruikt). De papspeen van Avent heeft een Y-vormige opening. Hier werkte hij prima voor dikke pap. Met dunne pap gaat hij te snel (te grote opening). Maar afgezien daarvan, is het sowieso beter om je kindje pap met een lepel te laten eten.

Deel Deze Pagina