kado van baby voor grote broer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jerlin, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    wie heeft er leuke tips voor mij. heb samen me ons zoontje een kado voor de baby gekocht voor als de kleine geboren is, maar nu wil ik iets van de baby voor hemzelf kopen. maar zo helemaal niet creatief :). wil wat speciaals, geen simpele duplo auto ofzo. mag een aandenken zijn vind ik zelf.

dus, kom maar op met alle ideeen!

groetjes

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb ook een kado voor mijn dochter gekocht, die de baby dan geeft en andersom!
    Ze krijgt een spel van bert en ernie, mini-electro! Ik moet nog wel iets samen met haar voor de baby kopen!

Ik denk alleen dat dit niet echt is wat je bedoelt als je het over een aandenken hebt!

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hadden in disneyland een pluto knuffel gekocht voor de oudste. (die vond hij daar zelf het leukste) aangezien hij net anderhalf was wist hij een maand later niet eens meer dat we hem daar gezien hadden. die heeft de jongste dus gegeven toen we nog in het ziekenhuis waren en pluto is nu echt zijn maatje. dat hadden wij dus ook niet verwacht want ja een kind kiest zelf zijn slapie.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb mijn dochter zelf gevraagd wat ze leuk zou vinden wat de baby voor cadeau mee zou nemen.

Bij ons was het een roze knuffel octopus. Dus die ligt voor haar klaar.

Dus ik zou zeggen, vraagt het hem zelf.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ga een soort kraammand maken voor Milan, met daarin voor elke dag van de kraamweek een klein cadeautje. Wat ik er iig in wil doen voor de eerste dag is een kleine pop, zodat Milan zijn eigen "baby" heeft, hij vindt 't namelijk geweldig om mij na te doen.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad een eigen pop! Voor M hadden we ook een aantal kleine cadeautjes gekocht. Ik weet niet hoe oud je zoon is, maar misschien is een uitje een leuk cadeau: speeltuin / dierentuin oid?

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  8. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    dank je voor al jullie reacties. beetje late reactie an mij maar een druk weekend gehad. zitten leuke ideeen bij. manlief vindt een kraammand te overdreven, maar aangezien onze zoon gister zijn verjaardag heeft gevierd en naar een aantal kado's niet heeft gekeken kan ik daar wat van inpakken ;). en dan nog een paar nieuwe kleine dingetjes erbij doen. super bedankt allemaal, ben er erg blij mee.

groetjes Jerlin

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier hadden we een grote dikkiedik knuffel aangezien zoonlief echt helemaal gek hiervan is. Hij was en is er helemaal gelukkig mee.

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Wij hebben ook niet iets bijzonders gegeven (vanuit de baby), maar iets wat ie echt helemaal leuk vind, nl een bal. En hij vond het geweldig.
    En oma had een kraammand ook voor hem gemaakt, met kleine kadootjes hoor, bijv een boekje, een autootje, een t-shirt.
    Hij vond het al helemaal prachtig om iets te mogen uitpakken.

11. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    joepie, heb 2 leuke kado's gevonden voor hem. een grote knuffelaap en een boormachine, kan hij samen met papa klussen ;).
    maar nu heb ik alles ingepakt en vraag ik me af wanneer ik dat het beste kan geven. moet in het ziekenhuis bevallen. geven we het hem daar al, of pas als we thuis komen?
    pffff, wat een dilemma's heb ik toch de laatste tijd :)

Deel Deze Pagina