Ik ook 's ochtends en 's avonds. Heel soms nog een keer extra, als ik ergens heen moet en ik heb veel koffie op ofzo.
ik ook 2 keer. Helaas vallen de gaten letterlijk in mijn kiezen en tanden ( zelfs als ik bij de tandarts zit ) en spuug ik soms echt stukjes uit. Mijn man verzorgt het ook niet geweldig en die heeft dan weer nooit wat, slecht verdeeld.
Minimaal 2x, heb ik ook gestemd. Maar het is ook heel vaak 3x, zeker als ik 's avonds nog ergens heen ga, bezoek krijg enz.
Ik poets 2 x per dag electrisch , en ik flos elke avond, Toch heb ik elke keer als ik bij de tandarts kom gaatjes
Ik poets 2 keer, en ik gebruik na iedere maaltijd een tandenstoker. Moet nu ook wel, ik heb een plekje in m'n gebit waar altijd iets tussen blijft zitten en dat doet pijn (is beetje ontstoken). Als ik geen ontsteking heb, stook ik 1 tot 2 keer per dag. Advies van m'n tandarts: je kunt beter een dag het poetsen overslaan, dan een dag niet stoken.
Ik poets meestal 2x per dag, maar dat is ook pas sinds de kinderen tanden hebben... Moet toch het goede voorbeeld geven hè? Daarvoor maar 1x per dag. Ik poets vaak na het avondeten, als de kinderen onder de douche staan en dan doe ik het ook meteen goed, met tandenstokers en een ragertje. De eerste keer dat ik dat deed kwam er me toch een ruft uit m'n mond, ik schaamde me dood... Wat een troep zit er tussen je tanden, zeg! Overigens heeft mijn tandarts me ten strengste verboden met Whitening tandpasta te poetsen. Mijn glazuur is niet zo heel sterk en ik poets het helemaal kapot met dat spul. Daar kwam ik dus achter toen ik 2x achter elkaar 2 gaatjes had, terwijl ik daarvoor eigenlijk zelden een gaatje had. Nu poets ik 1x in de 14 dagen met die Oral B whitening, en nu gaat het goed. Met gewone tandpasta krijg ik niet alle koffie aanslag eraf en zo 1x in de 2 weken met die andere tandpasta gaat het heel goed, vorige week zelfs een compliment gekregen dat mijn gebit zo schoon was...