Hey, Omdat wij vorig jaar een behoorlijk bedrag moesten bijbetalen aan Eneco voor (elektriciteit en gas), hadden wij het een bedrag omhoog gedaan toen. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie per maand betalen aan energie. (dus elektriciteit en gas, géén water dus.. Dat zit bij ons apart) Vull even mijn pol toe, en als je wil even toelichten met hoeveel jullie zijn. Liefs
wij betalen 104 euro 2 volwassenen 1 kindje. en we krijgen 48 euro terug wij wonen is een eengezins tussenwoning van 140m2 hij is 14 jaar oud en goed geissoleerd
Wij betalen 140 euro per maand. We wonen in een slecht geisoleerde 2 onder 1 kap woning. We wonen hier met 2 personen (mijn man is er alleen in de weekenden) en 1 kindje.
Oh ja, de reden dat ik het type woning erbij heb gezet, is omdat dat ook heel erg van afhangt hoeveel je betaald.
wij betalen 116 permaand.. zijn met 2 volw en 1 kindje van 2.5.... We hebben tot nu toe ieder jaar rond de 300 euro terug gehad!
-165 euro -2 volw en 1 kindje -2 onder 1 kap woning vorig jaar betalden we nog 180 euro maar we hadden 500 euro terug gekregen bgin van het jaar. maar volgend jaar zal het wel weer meer worden met sem erbij
120 voor 2 volw, 1 kind. Op mijn oxxio kan ik zien dat we niet terug hoeven te betalen. We hebben een goed geisoleerd huis en zijn allen 3 dagen van huis ivm werk. (ook niet onbelangrijk)
Het voorschot is 100. We zijn met 3 volwassenen (was geen optie bij de poll dus heb het niet ingevuld) Dit is het eerste jaar in dit huis, dus weet nog niet of we terugkrijgen of moeten bijbetalen.
Ik heb het voorschot op 160 euro gezet (twee volwassenen, goed geïsoleerde nieuwbouw eengezinswoning) in de hoop dat ik aan het eind van het jaar wel weer wat terugkrijg en iig niet hoef bij te betalen. Ik moet de afrekening nog krijgen, verwacht ook mei of zo.
Wij betalen 197 euro met 2 volwassenen en 1 kindje en we hebben een hoekhuis. krijg waarschijnlijk wel wat terug in januari..
Wij woonden een half jaar in dit huis toen we in januari de jaarafrekening kregen: 150 euro bijbetalen! (we betaalden 85 euro per maand). Dus we hebben het bedrag verhoogd naar 110 euro per maand. Wij zijn met 2 volwassenen en 4 kinderen, in een eengezins(hoek)woning.
Wij betalen ongeveer 120 pm en we wonen met twee volwassen en een kleine uk .. We krijgen vrijwel ieder jaar wel wat terug ...