tot je je benen weer eens geschoren hebt en voelt hoe lekker zacht je broek is tegen je benen. vind ik zoooo'n heerlijk gevoel. maar mijn goede voornemen om vaker te scheren is in de winter van korte duur
nooit, ik heb lichte haartjes en heel weinig (je ziet ze niet) Door te gaan scheren zo ik het juist erger maken. maar de rest scheer ik wel, alleen op het moment niet zo trouw:s
Ik ben jaloers op de vrouwen zonder zichtbaar lichaamshaar. Zelf scheer ik in de zomer elke dag mn benen... hekel aan stoppels en die heb ik er dezelfde avond bijna alweer zitten! In de winter zo'n drie keer per week... Wat betreft mannen die niet zeuren... daar moet 't ook niet omgaan maar je wil er als vrouw toch ook sexy bij lopen voor je vent. Tenminste, ik wel. En met beenhaar voel ik me alles behalve sexy!
Winter... uhhmm bijna niet Mn oksels en bikinilijn wel om de dag zo'n beetje. In de zomer benen om de dag, oksels en bikini ook. Wil eigenlijk een keer harsen maar durf het niet aan en blijft het dan echt zo lang weg ??
Vriendin van mij zei dat het harsen bij haar ervoor zorgde dat de haren slechts 2 weken weg waren? Lijkt me zo kort voor al die pijn hahahaha