Weet eigenlijk niet of de omschrijving klopt maar, Ik heb zaterdag een track and trace code van een pakket op mp gekregen. Maar het is nu woensdag en als ik via postnl kijk staat er nog steeds bij in afwachting is niet volgbaar. Ik heb gisteren postnl al gebeld maar hun zeggen dat ze niks kunnen doen. Maar als ik een track and trace code heb ligt het toch aan postnl en niet aan de verzender? Die heeft het immers al op de post gedaan (vrijdag al zeggen ze) Heeft er iemand misschien tips wat ik evt zou kunnen doen?
Heeft ze wel de goede code gestuurd? Misschien net een cijfertje verkeerd. De keren dat ik een pakket verstuurde checkte ik altijd even de code. Ik zag dan eigenlijk meteen na wegbrengen al een adres en aflevertijd staan.
Of deze persoon heeft al online een "verzendsticker" besteld, maar het pakket nog niet verstuurd.... Dan krijg je ook deze vermelding volgens mij.
Ik heb een foto van het bonnetje en die code word dan via de postnl app automatisch overgenomen maar de code klopt met het bonnetje.
ik heb het ook weleens gehad maar dat was dan van een webwinkel. dan hebben ze de code al wel ingekocht maar het pakketje is dan nog niet aangemeld/ verstuurd.
Joh, het ligt toch nooit aan PostNL? Ik heb op 17 april een briefje door de deur gekregen; was een pakketje waarvoor getekend moest worden (!) en ik was niet thuis. Het pakketje zou bij het postkantoor gebracht worden, daar 3 weken bewaard worden en daar kon ik 'm de volgende werkdag halen. Wij op zaterdag geweest, pakketje was er niet. Maaaar, misschien lag dat aan goede vrijdag en kwam het later. De woensdag erna weer geweest; nog steeds geen pakketje. Mevrouw heeft een kopie van m'n briefje van PostNL gemaakt, met de barcode en het hoofdkantoor gebeld. Daar konden ze zien dat het pakketje nooit is ingescand bij het postkantoor. Waar het dan wel is? Ja, dat weten zij ook niet hoor. Ze konden verder niets voor me doen. Ik moest de hele buurt maar langsgaan om te kijken of het niet tóch bij de buren lag en anders is het misschien terug naar de afzender. Dan zóú je denken; PostNL maakt een fout, er is een pakket kwijt waar nota bene voor getekend moet worden, ik heb een T&Tnummer, waarmee een pakket te volgen zou moeten zijn, maar 'ze kunnen niets voor me doen'. Oh, wat heb ik een hekel aan dat bedrijf! Zo.. Dat is eruit
Mail dan even met de verkopende partij??? Maak een screenshot van wat je obv de t&tcode ziet... en vraag even naar het hoe en waarom bij de verkoper.
Hmmm, heb zo mijn twijfels bij je verhaal. Zelf nog nooit slechte ervaringen gehad met mp of postnl. Maar inderdaad als iemand een digitaal pakketje aanmeld dan is er een track and trace code. deze blijft dan inderdaad op die melding staan. Pas als het pakket daadwerkelijk bij een winkel wordt aangeboden verandert de status direct. Ik zou dus zeggen, die mensen hebben het niet opgestuurd. Misschien even googlen op hun naam. Las vandaag weer van een oplichtster op mp.
Vanaf het moment dat je pakket gescant wordt, kun jij alle informatie erover terug lezen op T&T. Dus je pakket is nog niet opgestuurd. Als ze het pakket daadwerkelijk opgestuurd hebben zou de status wel zijn blijven hangen op "pakket bevindt zich in sorteercentrum" oid. Ze worden altijd gescant bij aanmelding (bij de balie waar het pakket wordt afgegeven). Zou inderdaad eens Googlen op de naam van de verkoopster. Hoop dat je niet voor een al te groot bedrag iets gekocht hebt. Ooh, en Post NL maakt zeker fouten, je hebt ook medewerkers die pakketten achterover drukken Maar dan zou het T&T verhaal ineens halverwege ergens stilvallen.
Kan kwijtraken tussen post.nl en de ontvanger. Is mij laatst gebeurd met terugsturen kleding. Heb na lang bellen en toestanden wel mijn geld terug gekregen!
Wat rottig.. ik zou het nog even tot vrijdag aankijken. Wellicht heeft PostNL vergeten een scan te doen waardoor de update dus niet zichtbaar is maar het wel degelijk al verder in t proces van levering zit...
Nee het bedrag valt gelukkig mee. Heb de naam al gegoogled (doe ik altijd meteen) maar daar kwam niks geks uit.
Nou heb haar gisteren nog gemaild er duidelijk in gezet dat ik via postnl niks kon vinden. Kreeg als antwoord dat hij toch echt via postnl verstuurd is.. Vandaag gaat de deurbel staat DHL aan de deur met mijn pakket hahaha. Dus vandaar dat hij niks vond op die code haha
Vind dat toch altijd zo schraal. doen er wel meer. daarom duurde het ook langer. dhl heeft geen garantie dat het binnen een dag komt. Zou het nog wel even melden.