In de winter 3/4 x in de week, zomer vaker. Heb jaren zelf geepileerd, maar die was aan vervanging toe. Twijfel nu heel erg tussen een epilator of een lumea oid. Heb een erg gevoelige huid... ga ook de sudocreme maar eens proberen. Heb Veel rode bultjes na het scheren en dat ziet er ook niet uit....
Ik douche vaak maar 2 keer per week, dus ook maar 2 keer scheren(oksels, bikinilijn en benen), tenzij het mooi weer is, dan doe ik vooral mijn oksels en benen vaker.
Nee nooit geprobeerd.. Kan jij je elke dag scheren dan als je direct erna sudocreme smeert? Want als ik om de 3-4 dagen scheer dan heb ik geen uitslag.. Alleen als ik het elke dag wil doen dan komt het
Oksels elke dag. Armen, benen en bikini lijn eigenlijk altijd als ik onder de douche sta. Moet zeggen dat ik ook sport en dan graag een korte broek draag.. Vind van die bossen haar eronderuit niet zo charmant
Ik scheer nooit. Ik heb zo'n epileer ding voor onder de douche Maar in de winter kan er soms best wel een tijd tussen zitten.
Omdat ik elke week ga zwemmen minstens 1x per week. Het groeit niet zo heel snel en in de winter vind ik het dan ook wel voldoende. In de zomer wel vaak nog 1-2 keer tussendoor.
alles iedere dag onder de douche en dan savonds, en op rokjes/jurkjes dagen dan ook nog in de ochtend even extra mn benen omdat ik dan alweer wat stoppeltjes voel en dat vind ik verschrikkelijk
Nou, inmiddels houd ik mijn nieuwe voornemen goed vol. Dit weekend bedacht ik, om mijn nieuwe voornemen wat kracht bij te zetten, een nieuw mesje te kopen. Maar hallo zeg, wat een wondjes op m'n benen en down under(of lees:foefie, bikinilijn, het zonnige zuiden en welke namen jullie nog meer hebben verzonnen ) Pfoe, iemand nog tips wat hieraan te doen?
Scheren moet ik te vaak,echt elke dag en als het even kan 2x want dan heb ik al zwarte stoppels. Ik gebruik vaak de epilady