Hoe vaak schoen zetten

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door GossipGirlxoxo, 15 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Leukverpakt.nl ;)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Is goed, ik denk dat hij hem morgen wel gaat testen:D

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Dochter zet op woensdag en zaterdag haar schoen, de woensdagen zit er vaak iets lekkers in en op zaterdag een cadeautje..
    verder mag ze op donderdag ook bij opa en oma haar schoen nog eens zetten..

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    2x! Woensdags krijgen ze er wat lekkers in, zaterdags een cadeautje.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Dochterlief mocht vandaag haar schoen zetten, maar ben het vergeten :rolleyes:
    Morgen of anders woensdag maar.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Verkeerd topic

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Misschien een brief van Sint neerleggen dat hij haar schoentje had gemist?
    Wij hadden met zoon de afspraak dat hij 1x per week schoen mocht zetten met zijn zusje. Gisteren avond vroeg dochter of haar broer ook zijn schoen mocht zetten maar ik had nog niets voor hem gekocht. Dus vanmorgen bij dochter een kadotje erin en bij zoon een brief dat hij geen kadotje had omdat hij geen tekening voor Sint in de schoen had gedaan. Was dochter toch een partij "jaloers" dat broer een brief van Sint had en zij niet :roflmao: die brief is het gesprek van de dag geweest, die was echt reuze intressant. Vanacht komt versierpiet langs en ik denk dat ik geen kado in haar schoen doe maar een brief met uitleg dat Sint ipv kadopiet versierpiet heeft gestuurt.

aicirtap en juf1987 vinden dit leuk.
  8. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Heerlijk je verhalen @GossipGirlxoxo .

Hoe doe jij/doen jullie die briefjes? Handgeschreven? Computer? Wil ik hier ook eens doen...

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Handgeschreven. Ze is 4 dus handschrift herkennen doet ze nog niet. Bij zoon deed ik het altijd met de printer in een sierlijk lettertype.

juf1987 vindt dit leuk.
  10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    De verf is mooi, en zeker voor die prijs! Hij vond het fantastisch.

Hij dekt wel redelijk goed, vergelijkbaar als waterverf alleen dan heel glimmend wanneer er licht op valt.

De waterkwast is handig omdat je geen geknoei hebt met bekertjes water

NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  11. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.705
    3.842
    113
    #151 NiVa0230, 22 nov 2020
    Laatst bewerkt: 22 nov 2020
    sint brief.jpg Ze mogen elke avond hun schoen zetten maar er komt maar 1 á 2 x in de week iets kleins in. En de laatste 2 jaar, niet meteen de avond na de intocht want ik vertel ze altijd dat Sint en de Pieten het dan zo enorm druk hebben, dat het kan voorkomen dat ze pas de volgende avond/nacht kunnen komen. Hier gaan ze bewonderenswaardig goed mee om en dat siert hen, vind ik.

Hier hebben ze dus zondag op maandagnacht na de intocht, deze brief bij hun schoenen gevonden waar (ruim een euro meer dan hun normale bedrag) zakgeld in muntjes van 5, 10 en 20 cent rond gestrooid lag. Grote hilariteit leverde het op terwijl grote zus (die al een paar jaar weet hoe het zit) de brief voorlas aan haar kleine broertje. Want zakgeldPiet?!?!?!?.. daar had hij écht nog nóóit van gehoord :D:roflmao::p

Gelukkig kwam ik er zo goed mee weg want deze mama was, net als elk jaar, weer eens veel te laat met het inpakken van de cadeautjes. 1 van de stomste karweitjes ooit vind ik dat namelijk. En op maandag krijgen ze altijd hun zakgeld. Dat geld hield ik dus mooi in mijn zak deze keer;)

Edit: en dan nu met bijlage

owly, breister, sidmick en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.368
    113
    Mijn kinderen zetten hun schoen 1 keer, als Sinterklaas in het land is.

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Gisteren mocht hij zijn schoen zetten. Vanochtend was hij heel blij met zijn cadeau (spiderman lego mecha ) mama was blij met de extra korting die er op dat hahaha.

We vieren het vrijdag omdat de spanningen te hoog worden. Hij viert het dan op school en daarna thuis. Hij heeft zelf een brief geschreven of dat kon. Het antwoord was we doen ons best.

In het weekend wat meer rust.

Deel Deze Pagina