Hoe vaak schoentje zetten?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door DastyQueen, 14 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

    Janna Fanatiek lid

    Wij doen altijd twee keer per week, op vrijdag en dinsdag. Dan kan ze daar zaterdag en woensdag mooi mee spelen.

    Elke dag (of zes keer keer per week) vind ik echt veel te vaak. Dat vind ik zonde van mijn geld. Ook met twee keer per week zijn de cadeautjes hier onder de 5 euro, liefst zelfs maar 1 euro. Ik vind het ook niet nodig om mijn dochter in zo'n korte tijd elke dag een nieuw cadeautje te geven. Dan weet ze op een gegeven moment toch van gekkigheid niet meer waar ze mee moet spelen? En dat zal ze na drie weken ook niet veel waarde hechten aan de meeste van die kleine cadeautjes. Het gevolg is echter wel dat ik een hoop extra troep in mijn huis heb, wat ik ergens kwijt moet.
     
  2. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Elke dag! Eenvoudig met een mandarijn of wat snoepgoed. Een brief van de Sint en een keer een kleurplaat. Geen cadeautjes iig.
     
  3. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ja dit :)
     
  4. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.285
    3.527
    113
    Hier 2x per week. De ene keer iets lekkers, de andere keer een klein cadeautje.
     
  5. Posh

    Posh Niet meer actief

    1 keer, als Sinterklaas in het land is. Morgen dus.
     
  6. Flinn

    Flinn Lid

    18 okt 2018
    62
    14
    8
    Vrouw
    2x in de week
    Krijgen dan wat lekkers er in of een klein cadeautje
     
  7. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.536
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    Op dinsdag en zaterdag, maar zaterdag 1 dec niet want dan vieren we pakjesavond.
    Als het iedere avond zou mogen zouden ze een enorm slaapgebrek ontwikkelen. Ookal mogen ze pas om 7u naar beneden, ze zijn toch al veel vroeger wakker dan.
     
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    2x
    Op woensdag en zaterdag.
    Op woensdag zit er iets lekkers in en op zaterdag een klein cadeautje.
     
  9. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Ik doe eigenlijk gewoon maar wat.
    Ik heb 3 schoencadeautjes liggen en wat chocolade muntjes om er bij te kunnen leggen, maar ik zie wel wanneer ik haar de schoen laat zetten.
    Vanavond sowieso want Sinterklaas zei op tv dat het mocht ;).
     
  10. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.078
    3.518
    113
    Ik denk 4x. Zaterdag en woensdag.
    Op zaterdagen een klein cadeautje (5 euro max) en door de week wat lekkers alhoewel als ik zie wat ze nog over hebben van sint maarten wordt het misschien dan ook beter een klein cadeautje....en dan een handje pepernoten erbij ofzo
     
  11. fafa

    fafa Niet meer actief

    Hier ook zo.

    Ik vind het heerlijk dat ik de komende 3 weken geen moeite hoef te doen om ze uit bed te krijgen :D. Ik maak daar iedere dag graag gebruik van.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  12. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn zoon vanmorgen: oooh kijk een kado! Een spelletje! Maar mama dat stond toch niet op mijn lijstje...
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.657
    1.187
    113
    Wat superleuk :)
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  14. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.657
    1.187
    113
    Hier mogen ze twee keer per week de schoen zetten. Op woensdag en zaterdag.
    Vanmorgen zat er een verkeerde chocoladeletter in de schoen. Vooral de jongste die nog geloofd vond dat fantastisch :D
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  15. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Twee keer per week hier. Vandaag zaten er 3 pepernoten in en een soort surprise ei van Paw Patrol en voor de jongste een kleine puzzel.
    Voor de oudste haal ik denk ik nog wat voor in haar haar, elastiekjes hebben we nodig en leuk haarspeldje heeft ze ook niet echt meer. Ze krijgt nog een nieuwe tandenborstel in haar schoen, jongste ook.

    Paar nieuwe sokken, een sjaal, een kleine aanvulling op iets wat ze al hebben (kraaltjes ofzo), een leuk armbandje, nieuwe handschoenen, een boekje...
    Het hoeft niet altijd leuk te zijn om mee te spelen. Iets uitpakken is al mooi genoeg en als ze vervolgens ook nog kunnen laten zien dat wat ze dragen van Sint en Piet is... hier vinden ze het net zo mooi hoor!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  16. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    bij ons is het precies zoals bij NiekeKris..
     
  17. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ben blij dat ik het gedaan heb op die manier. Dochter en pop kregen beide een pietenpak. In eerste instantie wilde dochter haar pak absoluut niet aan want zij is M. en niet Pietje! Toen pop het pakje aan had en haar broer, neef, papa en ik zeiden hoe mooi het pak van pop was wilde ze uiteindelijk toch zelf ook wel haar pietenpak aan. ;) 20181118_202423.jpg
     
    Rosy90, Nougat, Emma86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Posh

    Posh Niet meer actief

    Ach dit is echt veel te schattig!
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  19. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hij mag elke dag zijn schoen zetten maar weet dat sint en piet het druk hebben dus dat er zeker niet elke dag wat inzit. ;)

    Maar gisteravond hoefde hij hem niet te zetten want dan hadden ze ook tijd voor andere kindjes. Vanavond wel en dan krijgt hij er ook wat in.
     
  20. Elmyra

    Elmyra Niet meer actief

    2 keer, dat vind ik genoeg ...
     
    Posh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina