Iedere dag en soms meerdere keren per dag...ook al hebben we een vaatwasser. Ook ik heb snel het idee dat er veel bacterie-en inzitten en gooi daarom al snel een iets vochtige theedoek op de trap zodat ie naar boven in de was kan. Mirre
Hahaha, wat een vraag hihi! wanneer ze vies zijn/stinken! Wij hebben helaas geen vaatwasser, de theedoek gaat dus wel eerder de was in maar echt neit na 1 keer. Doei!
theedoeken 1x per week ofzo? hangt er meer voor de sier dan voor gebruik handdoek 2 of 3x per week. vaatdoekje als het vies is... meestal om de dag. als je inderdaad alleen maar wat broodkruimels opruimt ligt hij bij ons ook wel is langer. ps wassen jullie ook jullie vaatdoeken uit? schotelvodden noem ik het. heb je 5 voor 1 euro ofzo... mijn vriend zegt altijd gooi weg en koop nieuwe ofzo :d maar ik ben van thuis uit gewend om ze te wassen... nog iemand?
ligt er aan, die vaatdoekjes die zeg maar van badstof achtig spul zijn wel, maar je hebt ook van die hele goedkope gele/roze en blauwe die gooi ik weg...maar die vind ik eigenlijk niet zo super schoonmaken.