hoe vaak schone thee/keuken-doek?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Elke dag, worden ook veel gebruikt hier.. dus dan is het wel nodig.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Wat een verschillen kom je tegen zeg!!!!!!

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Iedere dag en soms meerdere keren per dag...ook al hebben we een vaatwasser.
    Ook ik heb snel het idee dat er veel bacterie-en inzitten en gooi daarom al snel een iets vochtige theedoek op de trap zodat ie naar boven in de was kan.

Mirre

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hahaha, wat een vraag hihi! :D ;)
    wanneer ze vies zijn/stinken! Wij hebben helaas geen vaatwasser, de theedoek gaat dus wel eerder de was in maar echt neit na 1 keer.

Doei!

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    theedoeken 1x per week ofzo? hangt er meer voor de sier dan voor gebruik:) handdoek 2 of 3x per week. vaatdoekje als het vies is... meestal om de dag. als je inderdaad alleen maar wat broodkruimels opruimt ligt hij bij ons ook wel is langer.

ps wassen jullie ook jullie vaatdoeken uit? schotelvodden noem ik het. heb je 5 voor 1 euro ofzo... mijn vriend zegt altijd gooi weg en koop nieuwe ofzo :d maar ik ben van thuis uit gewend om ze te wassen... nog iemand?

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ligt er aan, die vaatdoekjes die zeg maar van badstof achtig spul zijn wel, maar je hebt ook van die hele goedkope gele/roze en blauwe die gooi ik weg...maar die vind ik eigenlijk niet zo super schoonmaken.

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik ook! vooral als mijn dochter de handen heeft afgepoetst! (met de modder nog aan de handjes!)

8. Dyja

Dyja Actief lid

2 sep 2009
    151
    0
    0
    full time mama van 2 heerlijke zoons
    ergens in Nederland
    Elke dag een schone handdoek en theedoek en 2 maal per dag een schoon vaatdoekje.

Liefs Dyja

Deel Deze Pagina