Nee daar zou ik niet aan moeten denken. Maar zie ook niet hoe dat moet gebeuren. Misschien een aardbeving
Onder de meeste meubels kan ik gewoon stofzuigen. Alleen niet onder de pax kasten. Maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om die te gaan verplaatsen. Onder het bed stofzuig ik wekelijks. Op 1 kast na staat alles verankerd.
Banken, fauteuil en box gaan regelmatig aan de kant. De bank is wel zwaar (hoekbank) maar daar ligt vaak speelgoed onder dus daar moet ik toch af en toe onder zijn. Zowel mijn tv-meubel als de vitrinekast staan op poten dus daar kan ik redelijk met de stofzuiger onder of anders alleen even met de slang. Ook daar vind ik trouwens wel eens speelgoed. Die zware kasten zet ik verder nooit aan de kant. Laatst trok mijn man vanwege een lekkage onze kledingkast op de slaapkamer naar voren en het was echt verschrikkelijk hoeveel stof daar achteruit kwam. Ik kan me ergens wel voorstellen dat mensen dit vaker doen want het kan gewoon niet gezond zijn.
Elke week, moet ook wel want mijn zoon weet overal wel half afgekloven boterhammen te verstoppen. Maar behalve een bank (op poten) en ons bed (boxspring) hebben we niks in huis qua kasten etc. Alles is ingebouwd. We hebben geen zware grote groffe meubels want huis is vrij klein
Ik kan ook overal onder komen met de stofzuiger. Momenteel zuig ik elke dag overal. We hebben een nieuw vloerkleed en deze pluist nogal
Meestal tijdens verhuizen of anders inrichten. De bank schuif ik wel zo nu en dan op omdat er veel speelgoed onder komt.
Bank niet zo heel vaak, kan er gelukkig onder stofzuigen en dweilen. Tv meubel zo af en toe, daar komt altijd erg veel stof achter. De kasten ga ik niet verplaatsen.
Haha, ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand zijn kast heeft verankerd. Ontopic: Het gebeurd hier veel te wering. De bank haal ik af en toe van de muur, want daar ligt ook speelgoed onder. Dat zou ik wat vaker moeten doen, want het is er vreselijk stoffig achter. Maar de rest heb ik nog nooit van zijn plek gehaald. De bufferkast is ook niet te doen.
De bank, zoals de meesten hier, regelmatig omdat alles daarover verdwijnt. Ik denk 1x per 2 weken. Kasten dus echt nooit Laatst toevallig achter de kasten schoongemaakt, omdat het ziggo mannetje zou komen en daar dan bij moest. Anders had die plek het daglicht voorlopig nog niet gezien hoor.
Ik heb verder geen kasten in de kamer wat verplaats kan worden (inbouw) grote aquarium van 1m50 maar die verplaatsen we niet want te zwaar. Tv meubel kan k met de stofzuiger onder komen maar 1x in t jaar ofzo halen we hem weg bij de muur dit ivm alle draden die eronder zitten. Wij hebben een grote hoekbank gelukkig kan ik er ook makkelijk onder komen met de stofzuiger maar een x in de zoveel tijd schuiven we hem na voren om al het speelgoed etc weg te halen als we er niet bij kunnen. Stofzuigen word zowizo elke dag gedaan ivm honden. Boven stofzuig ik 1x in de 3 Maand ongeveer alle kamers en zolder oa
De kleinere kastjes gaan wel eens van hun plek. Maar ik heb 1 groot wandmeubel wat aan de muur vast staat. Dus die is al jaren niet van zijn plek geweest. Onder de bank stofzuig ik altijd mee als ik stofzuig.
Echte grote schoonmaak als in alles verplaatsen en van de wand en bank van de vloer etc denk ik zo'n 2 keer per jaar. We hebben een tijdje last van schimmel gehad en dat verzamelde zich dus vooral achter kasten en de bank dus ja.... Soms bij een verjaardag verplaatsen we een deel van de bank en ja dan moet je wel even stofzuigen op de plek waar het eerst stond Spinnenwebben in hoekjes op het plafond doen we wel iets vaker, maar echt niet wekelijks ofzo..
Ik kan overal bij behalve onder het tv meubel. Die gaat samen met de bank elke week van de kant ivm speelgoed.
Ik kan onder alle meubels stofzuigen, ideaal. Tapijt doe ik elke maand even goed uit kloppen. De meubels op de slaapkamers haal ik elke maand even van de kant om achter te stofzuigen.