Hoe vaak seks rond eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by vonnie79, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Nog eigenlijk een vraagje, gisteravond getest was uw bijna gelijk aan de c vanmorgen om 11.15 knal posi maar op de gebruiksaanwijzing zou ik dus na 24u en voor 48u een eisprong hebben, maar vanmiddag had ik een beetje last van de linkerkant van me buik. Maar wanneer springt het eitje nou echt? Want ik zit te denken als ik nou straks weer knal test als vanmorgen dan is ie toch nog niet gesprongen? Of vergis ik me nu snap nu niets meer haha

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    @ vonnie als jij gisteren een knal test hebt en deze vanavond weer hebt betekend dit alleen maar dat hij ieder moment kan springen. ik zou dan zeker niet wachten tot morgen als jullie graag willen klussen, dan kan t te laat zijn...
    aangezien je bepaalde klachten afgeeft lijkt het erop dat hij ieder moment kan springen. volgens mijn gyn zou het zo zijn dat in het najaar en de winter de eisprong in de late avond plaats vind of de vroege nacht, en in het voorjaar en de zomer rond de middag of het begin van de avond... ik heb er zelf eens op gelet en dit klopt bij mij over het algemeen wel...
    Succes meid.

Liefs Chelleke

3. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Hoi dit is eigelijk de eerste keer dat ik het voel hoor heb er nooit echt op gelet, gister was ie donker maar vanochter pas echt positief, nou ja we gaan er gewoon voor haha niet geschoten is altijd mis geschoten toch

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

Aug 4, 2010
    3,445
    2
    38
    Helemaal mee eens meid, succes ermee en over 2 weken zien we hier graag een positieve test op dit forum. ;)

5. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Ik doe me best we zullen het 3jan weten haha ik zal zeker dan me test showen hihi

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    om de dag gemeenschap dat is voor het meeste zaad het beste!!

7. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Bedankt vanaf volgende ronde gaan we om de dag als dat idd beter is

8. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zat net vandaag te denken of het allemaal nog gelukt is bij jou ;)

9. vonnie79

vonnie79 Actief lid

Feb 11, 2009
    208
    0
    0
    Hey Merah

Haha ja vannacht nog geklust hihi, had gister om 20u nog een knal test vanmorgen 11.30 was ie al veel minder donker lichter als de c streep, en net was ie weer veel lichter dan vanmorgen, dus me ei zal wel gesprongen zijn. Dus vannacht was nog wel op tijd denk ik zo, nu op het wachtbankje hihi hopen op een mooie test 3 januari

Liefs

Share This Page