Ik ben moeder van een meisje die nu bijna 10 maanden is. Ik zou opnieuw heel graag zwanger willen worden. Op dit wondertje hebben we zeker 6 jaar gewacht met veel vruchtbaarheidsbehandelingen. Maar zij kwam toch maar zo even heel spontaan. Hoe blij we wel niet waren en zijn. Omdat het zo lang heeft geduurd willen we graag gaan voor een 2e als dat kan. Ik ben al 38 dus ik wil niet te lang wachten maar... ik geef nog borstvoeding en daar wil ik heel graag mee door gaan tot 12 maanden. Ik zou er spijt van krijgen om er mee te stoppen omdat de kans daar is dat het bij ons meisje blijft. Ik geniet er zo van en zij ook . Maar toch.. Hebben jullie misschien tips om de kansen groter te laten worden? Ik ben nog niet ongesteld geweest dus heb helemaal geen idee of ik nu wel of niet een eisprong heb gehad. Natuurlijk zijn we heel blij met ons meisje dus mocht het niet lukken is dat ook goed maar de wens is toch wel heel erg groot. Bedankt alvast voor je antwoord
Hoi, Ik denk dat als je nog niet ongesteld bent geweest, je ook nog geen eisprong hebt gehad. Maar dat kan natuurlijk wel iedere maand gebeuren, denk dat hoe langer de borstvoeding duurt, je toch op een gegeven moment weer ongesteld wordt. Misschien heeft je huisarts/verloskundige/gynaecoloog een tip? Kortom, met die antwoord schiet je ook niet echt iets op. Ik vind het trouwens wel super dat je na zo'n lange tijd spontaan zwanger bent geworden en ik hoop voor je dat je dat nog een keer mag meemaken. Succes en knuf, Chicken