We hebben 1 dochter van net twee en hoeraaa, de zin is weer terug, eerder was het 1x per week, nu weer 3x gemiddeld. Vind het wel fijn, is toch iets moois wat je elkaar geeft.
Een keer of vijf per week. Voor mij meer dan ruim voldoende. Dat mag wat mij betreft nog wel iets minder zodat we iets meer slaap kunnen krijgen. Maar ach; zo vervelend is het ook weer niet En mijn partner zou het liefst wel 1x per dag willen of 2x als hij alle tijd had. Maar ik vind 'bijna' elke dag wel prima. Het is gelukkig geen 'vervelend' klusje; ik vind het alleen jammer dat het slaap wegneemt.
Oh pfoe... herkenning! Mijn libido is sinds de kleine ergens naar het vriespunt gezakt, zelfs zo erg dat ik haast de pil de schuld geef (terwijl dat eerder geen problemen gaf). Ik ben vaak gewoon moe (dochter is een vreselijk onrustiger slaper)..en heb gewoon echt totaal geen zin.. Ik voel me er wel schuldig over naar mijn vriend toe.
Ene maand eens per week en daarna zomaar 3 weken niet. Dus verschilt bij ons. 1 keer per week redden we dus niet maar gemiddeld 1 keer in de 2 weken ofzo wel.
de laatste keer is alweer een tijdje terug.. dl is nu 4 maanden en we hebben sindsdien geloof ik 2x seks gehad.. ze slaapt bij ons op de kamer dus dat werkt ook al niet erg mee.. we zijn ook vaak gewoon te moe om er nog zin in te maken. ml gebruikt het weekend om bij te slapen en door de weeks is ie ook al vroeg aan het slapen. nu ik weer aan het werk ben ben ik ook weer meer moe. dus geen idee waar ik nu de energie vandaan moet halen
Wij hebben een heel goed seksleven...maar drukken dit niet uit in hoe vaak per week. Geen idee verschilt...ik heb bijvoorbeeld de laatste week voordat ik ongesteld moet worden veel minder zin.. Maar net na mijn menstruatie wil ik wel elke dag...dat duurt meestal 10 dagen. Dus elke week is het anders. Gemiddeld zal het 2 keer per week zijn ( in de 10 dagen dat ik veel zin heb dus wel vaker) Maar dan nemen we er ook echt de tijd voor. We kunnen in het weekend er dan ook een hele avond voor nemen. We gaan voor kwaliteit in plaats van kwantiteit Nadat we kinderen hebben gekregen is het hier juist nog veel beter geworden. Ik vind mijn man nog altijd heel erg aantrekkelijk...dat helpt ook mee
Zeker wel zo'n 3x per week(tenzij ik ongesteld ben), meestal beneden op de bank, als de kinderen 's avonds op bed liggen. En als ze uit logeren zijn dan nemen we het er flink van
Eeeh gemiddeld 7 keer per week denk ik. Toen de kinderen trouwens klein waren, was het 3/4 x in de week hoor. Drukdrukdruk, erg moe etc Ook niet tevreden met mijn lichaam, weinig zelfvertrouwen. Inmiddels veel tijd voor elkaar, we sporten allebei en gaan regelmatig een weekendje weg. Na een flinke wake up call voor ons allebei eind 2016 is de 'passie' weer helemaal terug 😊
oei dat verschilt. zeker door mijn implanon heb ik onregelmatige bloedingen de afgelopen tijd... maar normaal dagelijks of om de dag
Momenteel even helemaal niet. Continu misselijk zijn is funest voor mijn libido. Na de bevalling zal het ook wel een tijd minder zijn. Ervaringen uit het verleden. Maar sinds een diepe dip in 2014 ging het (zeker toen ik mijn spiraal had) weer bergopwaarts. En dan gemiddeld dus 2 keer per week. Niet rond en tijdens menstruatie, vaker rond ovulatie. Maar het is dus heel wisselend geweest.