Hoe vaak seks

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door meis1987, 19 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoevaak per week hebben jullie seks?

1. 1 keer

2. 2 keer

3. 3 keer

4. 4 keer

5. 5 keer

6. 6 keer

7. 7 keer

8. Anders. Licht toe!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dit inderdaad :D:)

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Gemiddeld 1/2 keer per week. De ene week meer dan een andere, ligt altijd aan mijn stemming.

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Stiekem ben ik wel blij om te lezen dat het bij sommige anderen ook erg weinig is. Ik denk elke keer vanaf nu gaan we het vaker doen, maar dan is het opeens al weer een week geleden. Het punt is ook een beetje, meestal heb ik overdag zin, maar dan is mijn man er niet. En 's avonds wil ik altijd graag slapen. Lastig, lastig...

4. Paulinemama

Paulinemama Actief lid

15 sep 2015
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons ook zo

5. demie

demie Bekend lid

17 mei 2014
    931
    0
    16
    Nu 1 of 2 keer per week.

Dit was eerder een stuk meer. Mijn libido was altijd hoger dan dat van hem.

Ben niet heel blij met Hoe mijn lichaam er uit ziet tegenwoordig en wil daardoor ook veel minder vaak. Dit werkt in veel dingen door merk ik.
    (mijn goede voornemen is dus hier wat aan te doen!)

6. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Uhm, 1x per maand?
    En eigenlijk alleen omdat mijn man anders zo chagrijnig wordt. :p Ik heb echt absoluut nooit zin helaas.

7. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Wisselt hier wel een beetje. Soms 7 keer per week maar gebeurd ook wel eens een week helemaal niet. Toch denk ik gemiddeld wel 3-5 keer per week. Nu ik zwanger ben kan ik er al helemaal geen genoeg van krijgen en doen we het bijna elke dag.

8. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    K denk dat wij zeker 4x per week seks hebben. Ik zou niet minder willen en mijn vriend gelukkig ook niet

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik denk gemiddeld 3 x per week. Er zitten weken tussen waarin het niet gebeurt, maar ook weken van 7x per week.

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik denk dat de frequentie pas belangrijk is als beide partners daarover anders denken.
    Willen man en vrouw 1 keer per maand= prima
    Willen man en vrouw elke dag= prima

Het wordt pas een probleem als man 1 keer wil en vrouw 7 keer per week wil.....

11. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik heb 1x per week ingevuld. Vaak is het 2/3 keer per week, maar in hele drukke weken, met zieke kinderen bijvoorbeeld, dan komt het er ook wel eens een week niet van, net als wanneer ik ongesteld ben.

Ik ga zelf graag op tijd naar bed (22.00 ongeveer), dus wij nemen het er vaak van als de kinderen net op bed liggen, rond 20.00. Daarna nog even lekker samen TV kijken en ik kan heerlijk ontspannen mijn mandje in :D

Wij doen het ook vaak op de bank beneden, of onder de douche.

Ik vraag me wel af hoe dat zal gaan als de kinderen ouder worden en later naar bed gaan...

12. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik tel de maanden sinds de jongste er is even niet mee, aangezien het sinds de bevalling heel anders is. Maar normaal gesproken zo'n 3x per week. Soms vaker, soms minder. Als we beide vakantie hebben bijna elke dag wel.

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier minder vaak.
    Helaas een man met een klein libido.
    Nu zelf ondertussen 31 weken zwanger dus ook weinig libido meer. :)

Maar 'normaal' gemiddeld 1x per 3 weken ofzo.

14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Jeetje ik schrik van de antwoorden. Had echt niet verwacht dat zoveel mensen minder dan 1x per week sex zouden hebben. Had blijkbaar een heel vertekend beeld in mijn hoofd van het gemiddelde.
    Oprechte vraag voor de dames die aangeven vaak geen zin te hebben. Als je dan eenmaal zin gemaakt hebt en sex hebt gehad heb je er dan wel van genoten dus achteraf blij dat jullie het gedaan hebben of zie je dat dan als verplicht nummertje om je man tevreden te houden?

15. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Mijn man heeft gewoon ook niet zo'n groot libido. Het hoeft niet altijd aan de vrouw te liggen of een probleem te zijn in een relatie hoor, daar is alweer zo'n vertekend beeld. Dus als we het doen, is het omdat we er beiden zin in hebben.

16. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Voor mij dat laatste, al is het wel uit liefde voor hem hoor.
    Maar ik heb behoorlijk nare ervaringen op dit gebied en sinds de zwangerschap en geboorte zoon, wat een heel heftige tijd is geweest, is het weer heel moeilijk om intiem te zijn wat ik toch als iets heel kwetsbaars beschouw.

17. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.441
    372
    83
    in een huis
    Ik ben echt blij dat ik. Met de enige vrouw ben die niet zoveel zin heeft. Voel me echt vaak wel schuldig tegenover mijn man. Voor mijn eerste zwangerschap wS het bijna elke dag. Elke keer als we het gedaan hebben denk ik. Heerlijk! Doen we snel weer. Maar die volgende keer duurd dan weer behoorlijk lang. Kan me er echt moeilijk toe zetten. Moet mijzelf de k ik echt een schop onder mijn kont geven! Haha

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Nu nog ongeveer 4 x per week. Soms vaker maar meer dan 1 dag overslaan eigenlijk weinig. Als ik geen zin heb vind mijn man dat geen probleem. Komt dan wel ff knuffelen ;) en eenmaal bezig is het ook wel leuk
    Dit meer ivm mijn rug en vermoeidheid medicatie. Wil gewoon slapen als ik mijn bed zie. Voorheen voor de kinderen was het min 1x per dag ;) maar pff nee dat hoeft niet meer van mijn

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Wij komen nu uit op gemiddeld 3x per maand, met 3 bewerkelijke kinderen en beide een baan ;). Vind het best netjes en heb al wel gehoord van vriendinnen dat het zo slecht nog niet is :p...

Mijn libido is niet zo hoog (door vermoeidheid), maar was ook voor de kinderen niet zo groot. Ik moet me er soms toe zetten om te beginnen en dat doe ik dan met heel 'verstandelijke' redenen, om dat het al weer even geleden is, maar eenmaal bezig heb ik het altijd prima naar mijn zin ;).

Hier merk ik wel duidelijk de hormonale invloeden: een week menstruatie waarin niets gebeurd, dan krijg ik een periode makkelijk zin en denk ik ook regelmatig aan seks, tot ongeveer 10 dagen voor verwachte menstruatie de pms komt en libido weer compleet verdwijnt. Die 3 keer per maand vallen dus binnen 2 weken, en dan gebeurt er 2 weken weer even niets.

20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dit. :)

Deel Deze Pagina