wij nu echt om de dag dus dat is gemiddeld 3 keer in de week... ivm smeppen... maar anders is het heel verschillend. de ene keer doen we t 5 keer in 1 week. en zo doen we t 2 weken niet.... liefs marieke
Wij halen het gemiddelde van 2x per week echt niet.... probeer het wel tijdens de vruchtbare periode (als ik nou wist wanneer die was.... ) Maar door mannetje's eigen bedrijf en zelf wisselende diensten ging er zeker toen we nog niet een kinderwens hadden regelmatig een hele tijd voorbij zonder.... (met ieders tevredenheid overigens)
voor de bevalling 3 keer per week. nu 2x per maand als we geluk hebben. ik zit hormonaal nog niet lekker in mijnvel ik weet niet of dit door de borstvoeding komt maarja komt vanzelf wel weer goed hoop ik.......
Heb tussen de 2 a 4x per week gestemd. De ene week kan het best wel meer zijn, en een andere week weer wat minder.
Heb meer dan 4x per week gekozen. We doen het elke dag, als het kan meerdere keren . Met soms een periode van een paar dagen niet.
Paar x per maand gestemd. Het is bij ons namelijk heel verschillend. Zo een paar x per week en zo weer 2/3 weken niet. Nu ik zwanger ben is dat gemiddelde gelijk gebleven denk ik. Alleen de periodes dat we het vaak doen zijn wat minder. We hebben allebei wat minder zin. En het gaat allemaal wat voorzichter. (kan ook leuk zijn...) Gr Boney
ik heb op een paar keer per maand gestemd ..... wij hebben alleen sex rond de vruchtbare dagen , hubbie is niet zo van de sex , het is niet zo dat hij het niet lekker vindt maar hij heeft gewoon niet zin zeker niet als tie gewerkt heeft .... ik daar in tegen ben soms net een nymfomame
Jeetje, ik lijk wel de enige die minder dan 1x per maand heeft gestemd.... wat doen jullie het vaak zeg! door mijn werk en kinderen (en nu zwangerschap)ben ik meestal blij als alles in bed ligt. ik heb dan geen zin meer hoor. Dan wil ik gewoon tegen mijn mannetje aankruipen en slaaaaaapeeeeeeeen. hopelijk wordt dat strak wel weer wat beter, maar nu...... nee, zit er niet in wat mij betreft hoor!
ik heb 1 x per week aangeklikt het verschilt de enen keer is het 1 x per week de andere keer is het 3 x peer week. maar sowieso 1 x per week anders worden we chagerijnig hoor .
hihi ik heb ook anders ingevuld dus zal m ook eventjes toelichten hihi Voor de zwangerschap was het regelmatig te doen hier in "huize Schijndelsvolk" en had ik ook voor 2 tot 4 keer per week gekozen, alleen nu sinds ik zwanger ben is het er welgeteld nog maar 2 keer van gekomen... na de eerste keer verloor ik bloed, dus was het even fase stress... na dat uitgelegd te hebben aan hubbie (en aan mezelf) dat het een gesprongen adertje was hebben we het nog 1 keer gedaan (een hele tijd later) en toen heb ik daarna zo'n buikkrampen gehad dat ik echt niet meer durfde... en nu met de slijmprop die ik al verloren ben, de weeënremmers die niet goed zijn werk doen en regelmatig terugkomende krampen die ik heb wil ik geen gedoe meer aan mijn lijf... en hubbie moet er ook niet teveel aan denken nu... die is ook bang dat het door gaat zetten... Dus voor ons dit jaar geen sex meer hihi
Het ligt eraan hoelang en hoe vaak me vent thuis is maar als ie thuis is dan altijd lekker voor het slapen gaan in het weekeinde 's morgens en 's avonds
Ik kan eigenlijk geen keuze maken.. De ene keer is het bijna elke avond maar de laatste tijd bijna niks. Het komt met pieken en dalen.
Tja je hoeft niet persé geslachtsgemeenschap met elkaar te hebben toch? Ik bedoel aftrekken of pijpen oid is toch ook sex?
Ik heb anders ingevuld. Wij doen het wannneer we zin hebben, de ene keer is t 2 keer in de week en dan zomaar 2 weken niet. Maar dat komt ook omdat mijn mannetje vaak moe is en z'n slaap gewoon nodig heeft. wij gaan om 22uur naar bed en de wekker gaat om 5uur weer, mannetje komt na 18uur pas weer thuis. Maar ik hoop dat t als we verhuisd zijn (ooit) dat t allemaal anders wordt. En nu probeer ik zkkr met mijn vruchtbare dagen wel te klussen. Sorry voor zo'n lang verhaal. Kusss Patricia