Hoe vaak sex?

Discussie in 'De lounge' gestart door Renate28, 13 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak heb jij gemiddeld sex met je partner?

1. meer dan 4 keer per week

2. 2 tot 4 keer per week

3. 1 keer per week

4. een paar keer per maand

5. minder dan 2 keer per maand

6. alleen op vruchtbare dagen

7. minder dan 1 X per maand

8. anders....(graag toelichten)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Haha dit herken ik ook Sybje mijn mannetje vind sex in een relatie niet het belangrijkste.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    tja is hartstikke lief hoor dat onze hubbies zo denken maarre ikke ben het wel heel hard nodig het lijkt wel of dat het met bepaalde periodes van je leeftijd te maken heeft , toen hubbie mijn leeftijd had luste hij er wel pap van , en nu heb ik die grens bereikt en zit meneer in een periode waar in hij er geen behoefte in een heeft ..... hubbie zegt dan lekker kroelen of op de bank zitten is toch ook fijn :confused:

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb anders ingevuld. voor de zwangerschap 2 a 3 keer per week, wanneer we maar net zin hebben/hadden. sinds ik zwanger ben welgeteld 2 keer. de eerste keer was prima, de laatste keer frustrerend tot en met. het is onhandig, wil niet, het hoogtepunt haal ik niet meer (geen ideeeeeee waarom, maar superfrustrerend!). mijn buik zit in de weg, doet pijn en ik ben elke dag oh zo moe! ik lig er om 8 uur al in en dan is mijn hub er écht nog niet hoor! hopelijk wordt dat na de bevalling allemaal weer anders, want ik mis het wel heel erg hoor!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier is het ook heel verschillend, mijn mannetje heeft om de week nachtdienst en moet dan om half 9 's avonds beginnen. Meestal "redden" we het dan niet om nog sex te hebben ivm Jorisje! Andere week als hij dagdienst heeft is het meestal gemiddeld 3 keer in de week, soms meer soms minder...!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Gemiddeld zo'n 1 keer per week. Maar dat schommelt eigenlijk erg vaak!
    Er zijn weken dat ik enorm veel zin heb en dan kan het elke dag, maar ook weken dat ik absoluut geeeeeen zin heb s(ik vermoed dat dit voor de meerderheid geldt).

Trouwens, ik vind dat ik nu meer zin heb dan voor de zwangerschap, maar met baby Keld is het niet altijd simpel. Het is nogal een sfeerbreker als hij in het midden van een lekkere beurt enorm begint te huilen..

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    voor de bevalling eigenlijk wel elke dag en soms zelf meerdere keren op een dag. nu na de bevalling 1x per week maar goed het is nog maar kort gelede. me mannetje begrijpt het gelukkig voorkomen dat ik momenteel nog niet zo veel zin heb al begint het al wel steeds meer te kriebele. het zal wel snel weer als van ouds zijn hoop ik

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wij doe het 4x per week soms meer soms 1 dag minder

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Als ik niet aan de pil ben, en niet ongesteld, én niet zwanger dan lust ik er wel pap van. Maar met die pil is de zin wat minder... :rolleyes: Wel balen!

9. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Ligt er allemaal net aan, de ene week elke dag, dan ligt het weer aan wie er avond dienst heeft, en dan komt feestweek met de rode vlaggetjes er nog eens tussendoor,

Tja, ik wil zeggen, ongeveer wel 4a5 keer in de week...

De ene week meer, de andere week wat minder...

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

als we zin hebben dus niet echt zovaak per week soms een week lang elke dag dan weer 4 keer in de week en soms niet

groetjes nathalie

11. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

meestal is het wel meer dan 4 keer per week 8)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor zwangerschap ongeveer 3x per week (soms meer, meestal niet minder).

Tijdens zwangerschap euhm ... *krekelgeluid*

13. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    :) :)

14. 101

101 Lid

31 dec 2006
    65
    0
    0
    :oops: :oops: 1 keer in de week ongeveer :oops: :oops:
    nou ik heb eerlijk gezegd nooit zoveel zin, moet echt in de stemming komen, maar mijn man ja die hoef ik maar aan te wijzen en die wilt al,
    komt denk ik ook dat "het"ook altijd lang duurt, haha sommige zijn er misschien jaloers op maar dat is niet altijd leuk als het lang duurt :oops: :)
    lang bedoel ik zeker bijna een uur, ik heb twee kids en ik werk 4 dagen in verschillende diensten.
    nou is dat het voordeel dat je relatie wel spannend blijft je bent blij als je elkaar ziet. knuffelen doen we elke dag :) :) :)

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En sex zonder partner? :)

16. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Zeker wel om de dag.

17. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Leuke poll! De laatste tijd komt het er bij ons slechts 1 x per week van :cry: Zouden allebei wel vaker willen, maar ons hummeltje van bijna 17 maanden heeft ons ruim een half jaar iedere nacht wakker gehouden... Een wonder eigenlijk dat ik zwanger ben :(

Gelukkig slaapt 'ie nu weer, dus als het goed is kunnen we ons gemiddelde goed op gaan krikken :D

18. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Afgelopen tijd wegens drukte en de vermoeidheid van manlief die daarbij komt kijken ong. 1x per week. Ik heb dat ook aangevinkt. Maar als we wat wakkerder en minder moe zijn ;) is het gemiddeld zo'n 2 keer per week. Is dus afhankelijk van hoe druk we het hebben en/of hoe moe we zijn.

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    uhm elke dag. normaal.. nu heb ik welles sinds 2 weken dat ik erg moe ben savonds maar ja dat ogaat over een paar weken ook weeer over.. maar normaal wel elke dag..

ja mn man is warm bloedig :p

20. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    ik heb anders ingevuld omdat mannetje op zee zit en minimaal 3 weken weg is en maximaal 6 weken maar als hij thuis is de 3 tot 6 dagen dan elke dag als het kan als er geen duivels zijn natuurlijk

Deel Deze Pagina