Hier 1 a 2 keer per week! Eerlijk gezegt ben ik blij dat ik 's avonds op bed lig en eindelijk mijn oogjes kan sluiten Soms ook makkelijk een week niet... Het komt er dus op neer dat we alleen seksen als we zin hebben
Ik las vanochtend dat wij Nederlanders sex helemaal niet belangrijk vinden en dat we het maar af en toe doen! Maar als je het doet, kijk uit hè! Hagenaar moet huis uit vanwege luidruchtige seks Uitgegeven: 16 oktober 2007 14:33 Laatst gewijzigd: 16 oktober 2007 16:49 AMSTERDAM - Een Hagenaar moet zijn woning verlaten omdat hij burenoverlast veroorzaakt met seksspelletjes. Dat heeft de rechtbank in Den Haag dinsdag in een kort geding bepaald. De man ontvangt als prostituee mannen in de kelder van zijn woning in de wijk Haagse Hout. Hij zou kreunen en schreeuwen bij de seksspelletjes. Ook zou hij zijn buurman eens over de balustrade hebben gegooid. Die raakte daarbij zwaargewond. De kantonrechter besloot in juli al dat de man zijn woning aan de Boekweitkamp moest verlaten. De Hagenaar ging echter in hoger beroep. Woningcorporatie Vestia Groep kreeg intussen opnieuw klachten van buren en eiste in een kort geding dat de bewoner meteen zijn woning verliet. (c) Novum Bron www.nu.nl
ik heb anders gestemd Normaal 2 tot 4 keer per week. alleen nu bijna niet gaat gewoon niet lekker met die dikke buik
voor de zwangerschap toch wel iedere dag, nu 1 a 2 keer per week, zou wel meer willen maar gaat gewoon niet meer zo soepeltjes haha
Het licht eraan hoeveel zin je hebt natuurlijk maar wij doen het denk ik gemiddeld 2 a 3 keer per week. gr vruchtje
wij doen het gemiddeld 2x per week, maar we hebben ook wel eens van die pieken dat we het elke dag doen. En dan anderhalf week weer niks. Tijdens mij zwangerschap hebben we het maar 1 keer gedaan omdat me mannetje het maar een raar idee vond. Moet zeggen voor de zwangerschap en de pil nog slikte,had ik weinig zin nu slik ik hem al bijna 2 jaar niet meer, en heb meer zin patricia
wij maar heel weinig op dit moment. Ten eerste ik ben kapot als ik in mijn bed lig. Ten tweede ik vind het ook een beetje eng en raar idee, net of je dan met zijn drieen sex hebt..
Wij ongeveer 1 x in de week helaas...willen allebei wel meer maar door mijn gezondheid en nu de zwangerschap is het lastig...Maar gelukkig kunnen we er redelijk goed over praten en weten we van elkaar dat we het allebei te weinig vinden!
hier ene paar keer per maand. Ik zou wel vaker willen, maar me vriend niet... Maar nu al een week of 4 niet, vind het echt niks dat geklooi met die dikke buik.
normaal 1/ 2 keer in de week, maar nu na de geboorte van Aiden hebben we niet meer gesekst... Hopelijk snel weer, als het vloeien is gestopt!
ik heb op 2 tot 4 x p.w gestemd voor ik zwanger was bijna toch wel dagelijks sex maar ben nu s`avonds vaak erg moe maar dan nog gaat mijn mannetje wel met me mee vroeg naar bed
elke dag, tot het raak dat we zwanger zijn mijn man zegt, als we 1 dag overslaan was dat misschien de grotendag ahahahha ach ja dan denk, ik laat hem maar 2 november kunnen we testen. ik hoop het echt van harten.
gemiddeld 2 tot 4x al zijn er natuurlijk "uitschieters" vroeger deden we het nog wel elke dag en soms meerdere keren per dag, maar de laatste paar jaar is dat toch wel minder geworden, al moet ik zeggen de week dat ik zwanger ben geworden was toen hij een week thuis liep we het wel weer als "vanouds" deden....
Ik had elke dag sex... en heel soms wel 2 x op een dag. Maar nu niet meer, vanwege de zwangerschap he, krijg steeds harde buiken enz k mis mn sexleven wel hoor :S
Hier is al eens een poll over geweest dacht ik, maar nu verschilt het nogal het ene moment bespring ik hem elke dag en daarna moet ik een week niks van hem hebben Ach hormonen he
Er zit eigenlijk geen verschil in met nu voordat we hadden besloten om zwanger te worden. Toch zeker wel om de dag.