sprong?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by vrouwpoohbeer, Mar 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Romy was op 18 september uitgerekend, uiteindelijk op de 27e geboren maar sinds vandaag wil ze niet meer eten en niet slapen.

zodra ik wegloop zet ze het op een krijssen en is heeelemaal overstuur!

zolang ze me ziet is het oke en zit ze hele verhalen tegen me te kleppen en als ze me niet ziet krijst ze weer de hele boel bij elkaar.

ik leg haar in de box en loop iets naar achter waar ze me niet kan zien en hoepppp ligt ze op haar buik om me te volgen.

ik las dat de 6 maanden sprong te herkennen was aan de niet willen eten en niet willen slapen en mamma achterna willen kruipen.

ze kan alleen niet kruipen maar als ze het kon had ze het zeker gedaan.

is dit de 6 maanden sprong? ik weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan, ze wil echt ABSOLUUT niet slapen en is helemaal overstuur, zo erg dat ze steeds flauw valt, maar ik heb afspraken en moet ook nog douche enzo...

2. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Niemand?

Ze heeft tot nu toe geen enkele fles op.

Als het een sprong is moet ik eventjes rekening houden met de afspraken die ik ga maken...

ze is echt ineens heel dwars..

weet iemand of de sprong vanaf de geboorte is of vanaf de uitgerekende datum?

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    kan een sprong zijn, maar helemaal niet eten... heb je al gekeken of ze koorts heeft? denk eerder dat ze ergens last van heeft. doorkomende tandjes of misschien haar oortjes.

een sprong is trouwens vanaf de uitgerekende datum.

groetjes, Miranda

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

De sprong is vanaf de uitgerekende datum.

Mijn zoontje zit ook in die sprong en is van 19 september en de uitgerekende datum was 20 september. Alleen heeft mijn zoontje niet echt last van deze sprong alleen hij is 's ochtends eerder wakker en heel af en toe 's nachts aan het spoken. Verder merk ik het niet gelukkig!

Maar het gedrag van je dochtertje is typisch sprongetjesgedrag hoor! 1 troost het gaat echt over (dat kan niet snel genoeg gaan :) )

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Is ze niet ziek?

Omdat je zegt dat ze heel de tijd flauwvalt?

6. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    nee dat doet ze standaart als ze overstuur heeft, ze heeft een soort "aandoening" en als ze dan heel erg overstuur is valt ze flauw. ze maakt zichzelf dan zo druk dat er geen bloedtoevoer meer naar haar hersens komt en ze flauw valt. en ik had het goed onder controle tot nu.

de hele nacht was ze bezig echt vreselijk! geen koorts, had ik ookal naar gekeken.

ze is van 22:00 uur tot 04:30 bezig geweest, geen oog dicht gedaan. en ik was met mn pfeiffer heeelemaal gesloopt :( nog ruzie met mn vriend zitten maken omdat hij geen flikker uitvoerd. maar eigenlijk was ik daar ook te moe voor...

Ze eet wel alleen wil geen fles ofzo. als ik er pap van maak of een fruithap aanbied wil ze wel eten, heel veel zelfs.

maar zodra ik met de fles aankom heeft ze na 50ml alweer genoeg.

ze is dan een week te vroeg. ik herkende het sprongetjes gedrag ook heel erg door het lezen van oei ik groei. maar vind het zo raar! ze is zooo vroeg...

ook omdat de uitrekendatum op de echo is berekend, aangezien ik niet eens wist dat ik zwanger was de eerste 4 maanden...

Share This Page