Hier 3/4x per week. En ben dol op groeps lessen van less mills. zo meteen een uurtje body attack en morgen body shape. Ik doe oa. Indoor bootcamp, Burn, Van less mils Grit,van Less mills Body combat, less mills. Body attack van less mills. Hier bij ben ik bijna 20 kilo afgevallen.
Helaas maar 2x per week. Hardlopen. 5-10 km. Voordat ik een kind had, sportte ik nog 2x in de sportschool erbij. Maar mijn vriend werkt 's nachts en ligt al in bed als ik met Dafne thuiskom. Ik kan dus 's avonds niet meer weg nu.
Minimaal 2x per week hardlopen maar zou liever 3x per week doen, helaas is daar gewoon geen tijd voor dus ben al blij dat ik die 2x per week haal
Het verschilt bij mij sterk. Normaal gesproken in ieder geval twee keer per week mijn martiale kunst. De afgelopen tijd ben ik ook druk geweest met hardlopen, twee tot drie keer in de week, en cardio, drie keer in de week. Maar toen kwam er een griepje voorbij, gevolgd door een terugplaatsing, en ik kreeg het advies het een paar dagen rustig aan te doen. Het ligt dus even stil.
Ik ben sowieso minimaal 3x per week in de sportschool te vinden, 2x voor groepsles spinning en 1x voor Octane training (combi cardio en kracht). Verder probeer ik 2x per week minimaal 6 km hard te lopen. Al met al voel ik me er supergoed door, krijg er altijd een enorme energie boost van. En ben inmiddels meer dan 31 kg kwijt!
(Vrijwel) nooit. Maar ik fiets wel vrij veel (we hebben maar één auto en die heeft ML altijd mee naar zijn werk) en ik ben vaak buiten actief bezig met de kinderen (tikkertje, voetballen, etc.). Dus ik krijg wel genoeg beweging .
Enkele maanden terug sportte ik 2 x per week. Eindelijk spierkracht opgebouwd en toen zakte ik in. Nu al maanden niets dus. Gewoon te druk met de kinderen, onregelmatig werken (man ook) en de volledige verbouwing waar we in zitten. Ik betaal mijn abo wel nog. Hopelijk komt het snel weer.
Ik sport momenteel niet. Vorig jaar maart is mijn rug vast gezet en sporten nog niet opgepakt. Ben nog steeds niet volledig hersteld. Wel zorg ik dat ik 10.000 stappen per dag zet. Weekend 8000 per dag. Heb daarvoor stappen teller. Lopen doe ik graag en beweeg zo toch voldoende. Vaak zit ik er ruim overheen en loop gemiddeld 80.000 stappen per week. In huis stappenteller niet hij en ligt hij op tafel. Dus huis opruimen etc zit er niet eens bij. Doe bijna alles te voet en loop min 1,5 uur per dag met de hond in snel tempo. Eten kan ik niet laten liggen dus moet wat. Met 67 kilo en 1.80 ben ik tevrede dus heb ook geen motivatie meer te bewegen. Daarnaast fiets ik ook nog
Ik mis de optie 2-3x per week Ik ga sowieso 2x per week maar als het lukt (lees: mijn week niet te druk is met afspraken) dan ga ik 3x.
Helaas geen tijd om te sporten. Ik hou van teamsporten (gezelliger en extra stok achter de deur om te gaan) maar moet voor het werk geregeld naar het buitenland. Dan kan je een team niet steeds teleurstellen. Verder heb ik geen overgewicht en een prima conditie, dus vind ik het niet erg om het sporten te laten schieten. Ik geef momenteel de voorkeur aan mijn gezin, carrière en sociale contacten.
Nooit :O Als mijn man werkt doe ik alles op de fiets, daarnaast loop ik veel met de honden dus beweging krijg ik wel
3x per week 1 uur krachttraining en 30 minuten cardio, 2x met een personal trainer en 1x zonder. Daarnaast 2x per week 45 minuten hardlopen. Vooral het hardlopen vind ik fijn, maar kan ik door gevoelige scheenbenen niet vaker dan 2x per week doen helaas. De krachttraining vind ik minder leuk, maar is pure noodzaak omdat ik af wil vallen, vandaar ook de personal trainer.
2à3 x per week. 2x zwemmen, 1x sportschool (loopband, fietsen enzo) dit is meer moeten dan willen. Ik doe dit voornamelijk voir mijn rug en schouders, maar afgelopen week liet mijn rug het helaas niet toe... Zwemmen vind ik wel fijn hoor, maar dat uit en aankleden niet.
Bedoeling is 3x of meer per week fitness maar door veel lange dagen werken en huishouden niet altijd puf voor😑
Ik wandel drie keer per week een eind, en loop 2x per week hard tussen vijf en tien km. Ik doe af en toe 30dayshred en doe aan wielrennen. In de zomers werk ik nog twee dagen in de bediening op het terras. En verder ren ik de hele dag achter mijn dochter aan heb een trombo-embolie gehad door een bloedstollingziekte, dus moet ook in beweging blijven. Gelukkig vind ik sporten leuk.
2x per week in de sportschool waarvan in ieder geval 1x bodypump. Om mijn beenspieren en rugspieren sterk te houden zodat ik minder last heb van mijn scoliose en knie.
Nooit. Woon op een boerderij en sjouw me elke dag suf aan zakken voer en sleep dagelijks met kruiwagens. Telt ook wel als sport denk ik