ik heb anders gestemd wanneer ik tijd heb dan ga ik bellen zo met 2 kinderen lukt het niet altijd zo als je wilt hi hi
heel verschillend... de 1 zie ik een paar keer per jaar, allebei drukke baan, kids.. de ander zie ik meerdere keren per week.. wisseld ook wel.. bij mij is het gewoon zo dat het goed voelt als ik bij mijn vriendinnen ben en als het een tijdje minder vaak kan is dat ook helemaal niet erg. We sms-en en hyven etc..
Mijn beste vriendinnen probeer ik wel minstens eens in de twee weken te spreken (telefonisch), maar zien is gewoon lastig. De ene werkt fulltime en woont ver weg. De ander werkt parttime, maar heeft 4 kinderen rondrennen, dus ook weinig tijd + woont ze ook niet om de hoek (half uurtje met de auto). Alle andere vrienden: hoe het uitkomt... Toch vooral verjaardagen en dan nog 3 of 4 keer per jaar daarbuiten, denk ik. Wij hebben gelukkig nu alleen nog allemaal relaxte vrienden over, die niet gaan zitten zaniken als we elkaar een tijd niet zien of spreken - we hebben het gewoon allemaal druk zat (mijn man werkt 36 uur, ik 32 uur, dan nog sporten, familie-verplichtingen, huishouden, nu ook kind erbij - dan blijft er vaak weinig tijd over) en dat weten we allemaal van elkaar. Zolang het fijn is als we elkaar wel zien, vind ik het goed
Mijn allerbeste vriendin zie ik soms dagelijks en in ieder geval toch wel 2 tot 3 keer per week. Als we elkaar maar 1x per week zien, dan begin ik haar toch wel te missen . Zeker nu ze een baan heeft waarbij ze alleen maar overdag moet werken zie ik haar minder :x. Ik heb enkele vriendinnen die zie ik eens per maand en sommige zelfs maar een paar keer per jaar. Maar de vriendschap is daar niet minder om!
Heel verschillend. 1 vriendin kan ik wel elke dag zien, ze is mijn steun en toeverlaat. Andere vriendinnen zie ik eens in de maand. Maar krabbel wel elke week a 2 week.
Wat een rare pollopties. Ik spreek gemiddeld eens per maand met vriendinnen af, maar het ligt er wel aan welke vriendinnen. Vriendinnen die ver weg wonen zie ik misschien eens per 2 maanden, soms zelfs nog minder vaak. Andere vriendinnen zie ik soms een paar keer per week (als we beide op hetzelfde tijdstip colleges hebben en na het college wat gaan drinken). Maar gemiddeld is het dus eens per maand. En dan heb ik het over 2 vriendinnengroepen (1 groep van 4 en een groep van 5) en nog zo'n 3 andere vriendinnen. En een aantal van die vriendinnengroepen zie ik ook nog los van de groepsmeetingen. Maar 1 vriendin woont trouwens 10 minuten fietsen hier vandaan. De rest al snel minimaal 30 minuten tot al snel 1 a 2 uur reizen hier vandaan.
Ik werk 4 dagen per week. Doe het huishuisen en spreek zo 3 x per week af met vriendinnen...soms wel vaker ook. Vind het belangrijk en van leuke tijden krijg je weer energie om lekker door te gaan.
Ik denk trouwens dat het nogal uitmaakt of iemand kinderen heeft of niet. Althans, ik zag mijn vriendinnen veel vaker voordat ik zoonlief kreeg.
Dat is heel wisselend. Een vriendin zie ik nu gemiddeld iedere week, een andere om de 2 weken en een aantal misschien 1x per maand. Verder hebben we nog heel veel ''stelletjes'' vrienden. Nu met de voetbal zien we ze heel regelmatig maar soms zien we ze ook een maand niet.
Ik heb op anders gestemd. De ene keer zie ik iemand heel vaak 3x in de week en dan zomaar een week niet.. Bel dan wat vaker als normaal
Net hoe het uitkomt,met de een vaker als de ander,veel hebben het zelf druk en ik met 2 kindjes en het huishouden en mijn 23 uur werken,dus soms spreek ik ze echt weken niet,dit weten we gelukkig ook van elkaar en dat vinden we niet erg ,als er iets is dan staan we wel altijd allemaal voor elkaar klaar. We proberen wel eens in de 4 tot 6 weken met elkaar af te spreken een meiden avond wat gana eten en dan wat drinken
ik zit met werk, en huid houden enzo, mijn vriendinnen hebben ook werk dus we zien elkaar wanneer het ons het beste uitkomt =D
Ik heb gemiddeld 1 tot 2 afspraken per week/2 weken. Precies goed. Ik werk daarnaast namelijk ook nog 3 dagen (dus ook sociale contacten), groot gedeelte van het huishouden rust op mijn schouders en ik wil uiteraard ook graag wat tijd besteden aan man en kind. x