zucht.. sommige mensen

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 11 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik wil even mijn verhaal kwijt want het zit me best wel dwars >.<

Ik vraag aan mijn nicht altijd of ze me mij mee wilt naar de anime con, abunai con, mid winter fair of fantasy fair enz, maar vraag ook elk jaar weer wat ze met halloween gaat doen.

En elke keer dat ik haar mee vraag ergens heen zegt ze nee met een of ander excuus :/ Of ze gaat al met een groepje, of ze gaat al met een vriendin, of de dag komt haar niet uit bla.

Maar dan loopt ze tegen mij te zeiken over haar beste vriendin dat die haar nooit uitnodigd voor dingen enzo, terwijl ik haar echt altijd uitnodigd maar zelf altijd nee zegt maar wel tegen mij lopen zeuren over haar vriendin :/

ik snap dat gewoon niet :/ en om eerlijk te zijn ben ik er best wil pissig over want ook met halloween vraag ik haar of ze langs wilt komen of dat ik bij haar kom om gewoon iets leuks te doen ofzo en daar zegt ze dus ook altijd nee tegen want de dag komt haar niet uit, of ze gaat al naar walibi, of ze is dan bij een vriendin blah, echt elk jaar weer :/ en ik kan dat gewoon niet uit staan zeker omdat we met elkaar zijn opgegroeid, vertellen elkaar echt van alles omdat we elkaar kunnen vertrouwen, maar daar blijft het dan zeker ook bij :/

echt ik kan me er zo boos om maken >.<

ben nu wel ff me verhaal kwijt het lucht wel op haha

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Gewoon niet meer uitnodigen?

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Tegen haar zeggen wat je hier nu hebt geschreven?

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Geef dr een link van je topic ;)

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

heb er al verteld hoe ik er over denk en ze werd nog kwaad ook :/ nou ze zoekt het maar uit zal der idd gewoon niet meer uitnodigen zelfs niet voor bij me thuis :/ ze heeft het kennelijk toch te druk met vrienden rond te hangen ofzo :/

6. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ja vind ik ook hoor! als jij elke keer moet vragen of ze mee wil, en ze zegt elke keer nee met een rot smoesje, dan houd het op hoor!
    heb ook zo,n vriendin gehad en heb het na veelvuldig vragen opgegeven!! ja dan niet hoor!
    voor haar 10 anderen die mn tijd wel waarderen.
    succes!

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

precies maar dan ook nog het lef hebben tegen jou te zeuren over haar vriendinnen die haar dan niet uitnodigen voor leuke dingen enzo dat is ook zoiets kroms :/

maar het is wel vervelend als je zoiets over komt

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heel goed dat je haar niet meer uitnodigd, je bent steeds heel lief geweest om haar te vragen en als ze elke keer haar smoesje klaar heeft is het op een gegeven moment voor jou ook klaar toch! Jij hebt je best gedaan.

Heb je haar ook gezegd dat zij steeds zeurt over haar beste vriendin maar dat ze zelf hetzelfde bij jou doet?

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

ja en wat kreeg ik te horen, dat het al goed is tussen haar en der vriendin en dat haar vriendin er niks mee te maken heeft :/ echt zo raar

maar tijdje terug hadden ze dus ruzie en kwam me nicht dus vaak bij mij, en nu is het goed en hoor niks meer van der mijn vriend zegt dat ze me dan waarscheinlijk gewoon gebruikt heeft en mij nu niet meer nodig hebt :/

10. Ellen291982

wil het eigenlijk niet zeggen maar ik ben er ook een beetje bang voor als je dat zo neerzet. Ben benieuwd wanneer ze weer voor je deur staat als het mis is met haar vriendin.

Nu neemt ze het opeens op voor haar vriendin en doet of er niks aan de hand is. Ze klinkt erg onvolwassen (weet zo niet hoe oud ze is).

Ik zou het er bij laten, laar haar maar lekker. Kun jij je aandacht richten op mensen die wel belangrijk zijn

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

ze is 21 wordt 22 in september, maar ze kan idd net als ik erg onvolwassen zijn, af en toe komt ze een beetje over alsog ze alles van het leven al heeft mee gemaakt, terwijl ze niet op de eige woond ze woond bij haar pleegmoeder, teerd op der pleegmoeders zak, enz, ze krijg nog geld van der ook en ik woon dan op mezelf samen met mijn vriend, wat ze niet kan uitstaan want ze wilt zelf heel graag op der eigen wonen, en een vriend hebben enz en dat hebt ze niet :/

misschien dat ze daarom vervelend doet. Maar belangerijk is ze zeker niet meer voor me aangezien ik dat ook niet voor haar ben

12. Ellen291982

kan best ja dat ze jaloers is op wat jij hebt, maar goed hoeft ze nog niet zo te doen natuurlijk

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Lekker belangrijk denk ik dan....maar goed ik ben ook al in de dertig en heb mijn portie 'vriendinnenleed' al gehad ;).

Nee serieus, ik snap dat dit heel rot is en het is ook echt niet leuk maar echt, dat soort mensen kun je beter kwijt dan rijk zijn!

Lekker op stap gaan met vriendinnen die daar wel zin in hebben!

x

Deel Deze Pagina