nav andere topic veel mensen vinden dit vies, maar ook heel veel mensen doen t. Dus stemmen maar, eet jij je snot op?
AB-SO-LUUT niet! Ik vind dat een van de goorste dingen die er zijn, als ik het iemand zie doen draait mijn maag zich om.
4 stemmen op ja en 5 op nee! Ik peuter weleens in mijn neus, vooral na een lange vlucht als mijn hele neus opgedroogd is door de airco. Maar opeten... jakkes! Dat is afval voor mijn gevoel.
Ja tuurlijk 😁 en dan het liefst met harde groene stukjes, die zijn het aller lekkerst!! Soms spaar ik ze op en dan smak ik alkes weg als mijn man een avondje weg is... Veel beter dan een bakkie chips.
Ooohh een soulmate!!! Ik dip ze altijd in de blanke vla.. s'avonds na het eten.. Vind het zo vreselijk lekker he.. Nomnom
Nope. Echt smerig. Ik peuter wel eens in mn neus. Even met zakdoekje. Maar waarom zou je het opeten??
Peuteren ja, opeten nee. Ik peuter alleen als ik mijn neus heb gesnoten en er blijft nog een snotje achter die ik met het zakdoekje niet te pakken krijg. Dan was ik mijn vinger af onder de kraan. Vind het te smerig om op te eten, en ik ga met snot aan mijn vinger ook niet aan andere dingen of mijn dochter zitten.
Ik wacht op de eerste die openlijk volmondig JA durft te zeggen en het ook daadwerkelijk meent F5't, F5't.... Ik ook natuurlijk, elke woensdag ga ik er speciaal voor zitten; het staat in de familieagenda.