Ik was niet de enige die andere dingen dacht bij de titel, haha. Maar elke dag zuig ik kruimels van koekje/ broodje en dergelijke op van dochter. En net wanneer ik zin heb en wanneer het nodig is, doe ik de rest van het huis. Heb geen standaard aantal keren of zo. Edit: zie net dat de titel is veranderd van zuig naar stofzuig.
1x per week hele appartement en dagelijks met een kruimeldief /stofzuiger bijwerken in keuken/woonhoek en gang (of vaker) Geen dieren. Geen schoenen aan binnen.
Voorheen om de dag.. maar nu we een Franse bulldog hebben stofzuigen wij iedere dag even door het hele appartement. Ze loopt namelijk overal rond.
2 maal daags meestal benedenverdieping (kinderen kruimelen, zand van schoenen en kinderwagen in de gang). Boven 2 maal per week
Elke dag of om de dag beneden. De slaapkamers 2 keer per week. Kruimels van het eten doe ik met de kruimeldief.
Elke dag, heb stofzuig tic. Ik kan het niet laten om elke dag te stofzuigen. Al die haren (van mezelf en dochter haha) en stof en kruimels...
2x per week beneden, keuken veeg ik dagelijks (ivm kruimels), en 1X per week boven. Buiten de keuken om zuigen wij eigenlijk puur voor de stof of verdwaalde pluisjes ed op de grond. We hebben geen huisdieren en lopen niet met schoenen in huis, dus wordt de vloer amper ooit vies. Nu zuig ik wel dagelijks door dwalende dennennaalden, verdwaalde glitters ed van kerstversieringen.
1 of 2x per dag de looppaden, 1x in de week alles goed, onder de banken, bedden en kasten enzo. Zowel boven als beneden.
minimaal 1 keer per dag, de laatste tijd 2 keer per dag ivm kruipen van de kleine. We hebben 3 katten, ik vind het heel naar als de kleine in de kattenharen kruipt... We hebben zo min mogelijk meubels op de grond staan en wonen gelijkvloers dus ik heb in 10 minuten het hele huis gedaan, kleine moeite dus om het 's ochtend en 's avonds even te doen. Ik zou zelf met 1 kat in huis en een klein kind 1 keer in de week ook wel wat weinig vinden, vooral in de verhaar periode. Maar als jij het zo fijn vindt lekker zo laten. Jammer dan als een ander denkt dat je het vaker met doen zou ik denken.
Jeetje, wat zijn er veel mensen die iedere dag stofzuigen!! Voel me plots een enorme viezerik haha... Wij werken allebei fulltime (zijn nog kinderloos ) en ik heb daar echt geen tijd voor (of wil er geen tijd voor maken hihi) Stofzuig meestal 2 keer per week, in heel drukke weken zelfs maar 1 keer... En dan hebben we ook nog 2 katten! Doordat we fulltime werken zijn we natuurlijk ook minder thuis om rommel te maken...
De woonkamer en keuken 3-4 keer per dag. De gang, wc elke avond. Boven 2 keer per week, maar komen nooit met schoenen boven.